Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

Fidi skrev 2011-04-20 09:11:13 följande:
    Hej allihopa!

Jag har en Bugaboo Camelon som jag bara älskar! Köpte den i November-10. Helt ny från butik.
    Men nu har den börjar gnissla och knarra i fjädringen i chassit. Funderar på att gå tillbaka till butiken och låtadom lyssna. Det är ju en jäkligt dyr vagn.

Vad hade ni gjort? Är jag fånig? 
    Nä, förutsatt att du har rengjort och smörjt ordentligt som man ska så...nä då hade jag gått till
    Jo just det!
  • Kajsan

JÄKLA DATOR ATT HOPPA!

forts...gått tillbaks och be om råd skulle det stå
    Jo just det!
  • Kajsan
    gavagai skrev 2011-04-23 12:04:02 följande:
    Oj, nu känner jag mig lite ansvarig som tipsade om rabatten. Jag har dock inte provat att använda den själv än. Min erfarenhet är i alla fall att gde där erbjudandena brukar fungera bra, och groupon (där man kunde köpa erbjudandet) är trevliga om man hör av sig till dem och frågar. Men kanske bättre att höra av sig direkt till Babyshop i det här fallet.

Men nu kom jag på en sak. Det kan möjligen vara så att rabatten inte är aktiverad än. Så var det för mig tidigare en gång. Eftersom presentkortskoderna skapas i samma ögonblick man köper dem så måste groupon sedan skicka koderna till affären för att de ska aktivera dem. Förmodligen är det så, och i värsta fall kanske de då inte aktiveras förrän efter helgen, när det finns folk på Babyshop (om de har påskledigt). Tråkigt i så fall men det kan nog vara så.
    jag har använt koden  men jag var också först av alla att köpa den så då kanske jag var först att få den också?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Snoppan skrev 2011-04-28 18:04:54 följande:
    Here it is. One last preview before we'll show you our latest special collection tomorrow at 13:00 EDT / 19:00 CEST #bugaboomeets
    Jag lovar att vad det än är så är det fint
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2011-04-28 23:05:51 följande:
    Åååh du är så snäll som önskar mig smärta. Men det kommer nog aldrig någon lillasyster hit . Bf +9 och jag döööör av trisstess!
    Det blir en liten majblomma som kommer på söndag! {#emotions_dlg.flower}
    Jo just det!
  • Kajsan
    hej att skrev 2011-05-02 18:43:35 följande:
    Det undrar jag med!
    Man får helt enkelt kontakta butiken man handlat ifrån
    Jo just det!
  • Kajsan
    hej att skrev 2011-05-02 19:19:27 följande:
    Nej, jag undrade alltså om någon här handlat där!
    Ah, ja jag har Och jag vet att det är flera andra här som gjort det. Det kan bli dyrt om man måste skicka dit trasiga chassin
    Jo just det!
  • Kajsan
    Lillla My skrev 2011-05-04 10:38:55 följande:
    Är det här någon tidig variant?
    Jag har den här sufflan hemma och de andra i RED-kollektionen står det ju bara RED eller adoRED eller något på.  Fick den med vid en konkursauktion från butiken i Sickla (minns inte namnet på butiken lomängre).

Den där var aldrig till försäljning utan bara som skyltmaterial typ
    Jo just det!
  • Kajsan
    AnPa skrev 2011-05-18 10:26:14 följande:
    3 veckors lev tid!
    De har ju inte kommit till sverige än,  det är ju en förbokning
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-18 10:32:08 följande:
    ska du ha bebis igen?? eller vill du bara förnya dig
    har du kvar ditt bee? 
    Nä, ingen bäbis, men jag har ju kvar been såklart,även om den används sällan.... och organizern är ju perfekt i sommar när man ska ha med sig lite lagom saker bara
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sara E skrev 2011-05-18 18:50:36 följande:
    Oj vad mycket ni har skrivit Bara för att jag har jobbat idag.

Jag hittar inte heller sidan på FB.
    Jag tror den är hemlig, alltså syns ej ut. du måste bli inbjuden .
    Jo just det!
  • Kajsan
    mammageno skrev 2011-05-22 22:38:30 följande:
    En donkey ligger på blocket för 13 500:-!!!

Sugna?
    Klart männinskan vill sälja sin vagn, men jag tycker det är illa när man ljuger för att sälja . Den skulle nog gå att få iväg ändå.
    Vaddå november? Senaste bud är sept-oktober.
    Vaddå garanti? Hur då? Klart du inte har garanti på vagnen!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Ben10 skrev 2011-05-25 07:44:14 följande:
    Kan ordna en bild men va oxå orolig för det men slappnade av när jag såg orginalkartong i mina ögon oöppnad. All plast o alla detaljer som det står bugaboo på el är deras märke på osv men kan kanske blivit lurad ändå. Några bra grejor man kan kolla på för att utesluta ?!?
    Visa bild så kan vi nog avgöra det.
    Jo just det!
  • Kajsan
    the baby skrev 2011-05-29 14:25:29 följande:
    Ja, 2 års garanti.. Tror jag slår till! 
    Garanti har du aldrg när du köper begagnad, så kvittot kan du slänga. Det betyder ingenting alls.
    Jo just det!
  • Kajsan
    the baby skrev 2011-05-29 16:12:51 följande:
    Ja men jag köpte den ny i butik. 
    Då var det ett fynd! grattis!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2011-05-29 22:28:38 följande:
    om inget namn står på garantin/kvittot så e det inga problem alls  
    Nä, men det är ju inte ofta man har en garantisedel utan namn på, och då kollar ju butiken mot sin kassa och ser namnet där istället.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Katjan skrev 2011-05-30 17:12:39 följande:
    Jag har köpt flera bugaboo vagnar kontant i butiker i Sthlm och fått kvitto utan namn på. Inte har jag heller behövt lämna något namn när jag köpt dem heller.
    Va? Är det sant? Oj!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Katjan skrev 2011-05-30 20:08:50 följande:
    Kajsan- Japp det är helt sant. Köper man en vagn som finns i lager o betalar kontant så frågar de aldrig efter namn.
    Hmmm, då gör de fel. Man ska naturligtvis få en garantisedel ändå!
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21