Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

LR75 skrev 2010-05-23 22:51:02 följande:
    på begäran...en bild till
    Den är verkligen mysig, tror att jag också måste ha en!
    Jo just det!
  • Kajsan
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-25 18:42:41 följande:
    Vem var det som hade flyttat selen på been? hur gjorde ni? jag tycker det känns så konstigt obekvämt med att den sticker ut i ryggen.
    Jag tror jag har bilder. Det är inte svårt , lossa därbak och trä ut den på sidorna istället,
    Jo just det!
  • Kajsan
    Berit82 skrev 2010-05-26 10:44:34 följande:
    Funkar buggans mugghållare bra för att ha en sportflaska, 0,5 liters petflaska eller liknande i? Tänkte jag skulle köpa en mugghållare för att ha med mig vatten när jag kommer amma. Man blir ju så förbannat törstig då.
    Ja oh ja, det är det jag haft min främst till. Perfekt på sommaren om man ammar!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Mamalicious skrev 2010-05-26 13:55:24 följande:
    Hallå  har en fråga och hoppas på att nån här vet svaret! Jag har en bee (ej plus) Var får jag tag på en suflett utan att behöva vänta i ca 10 v på leverans? Överallt där jag sett att de ens har kvar sufletter för beställning så är det en beställningsvara.. Jobbigt då jag vill ha en fin röd suffla nu! Och begagnad verkar ju omöjligt att hitta.. Tacksam för svar!
    Jag tror Bonti har kvar, och kanske Kidzshop?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-05-28 21:02:19 följande:
    Det är inte JAG....jag tyckte bara denna var helt wunderbar!!! Love it!! Kanske ett skolprojekt. Han ser rätt ung ut, trots skägget
    Hahaha, har du odlat skägg sen jag såg dig sist? Nä, men du kanske kan lägga ut en svensk variant på YouTube? Det skulle jag vilja se ! {#lang_emotions_flower}
    Jo just det!
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2010-05-28 21:10:28 följande:
    hade han haft Molly-kläder däremot så hade jag blivit misstänksam
    Tror inte att han skulle sett så söt ut i Mollyklänning till det där helskägget {#lang_emotions_undecided}
    Jo just det!
  • Kajsan
    Danitra skrev 2010-05-28 21:26:54 följande:
    Den kan ju inte vara personlig! Eller?
    Jo, garantin är alltid personlig och gäller bara första ägaren.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2010-05-30 23:41:15 följande:
    Skulle just skriva det att på morgnarna när det är 110 grader varmt och snålblåst är det skönt att ha åkpåsen.
    Nä, jag tycker det låter smått varmt att ha åkpåse när det är 110 grader varmt ute. Men det är jag det {#lang_emotions_dreamer}
    Jo just det!
  • Kajsan
    Candra skrev 2010-06-05 19:48:49 följande:
    Det trodde jag aldrig, men jag överväger att sälja min cam.. Kan inte riktigt bestämma mig..
    Vill hellre ha nåt enkelt (vi har dock en paraplysulky också, men vill ha med liggläge och sufflett).. Och EN del, inte två som camen.. Det är ganska irriterande att plocka isär varje gång den ska in i skåpet den står i inne osv.. Och så går den inte in om man inte tar loss ena hjulet..
    Ja , då blir det en Bee+ då?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Läängtar skrev 2010-06-07 15:32:37 följande:
    Någon som vet om man kan köpa sommarsuflett i fleece i någon butik?? Eller är det helt utrotat? :)
    Både Bonti och kidzshop har tror jag...
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21