Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Bellbox skrev 2010-04-25 17:13:01 följande:
    Får jag fråga? Hur länge sen är det GRÖN Cam-åkpåse fanns att köpa? & någon som har en BILD av en Cameleon med grön åkpåse möjligtvis?
    Det finns en fin Gecko på Blocket nu iaf....ngn som vill göra ett fynd. Den kostar bara 3200 med en NY svart åkpåse

(ej min annons) jag är förvånad att den är kvar fortfarande.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2010-04-25 18:18:56 följande:
    Ja ibland blir man verkligen förvånad Men i mitt fall är det en separat åkpåse jag ska köpa som är på annons (jag har redan en Cam som jag älskar över alla andra vagnar) 300 är väl ett bra pris för en grön?Tänk att man fortsätter pimpa singelvagnen när man nu mest kommer ha en dubbel men Lillebror ska åka fint när det bara är han & jag också
    Ja 300 kr är bra pris för en åkpåse.
  • Stargirl
    livet från ljusa sidan skrev 2010-04-25 19:08:04 följande:
    Halloj! någon som har nya sittdynan i gamla bee? fungerar det eller är den gjord för nya?
    Den ska passa alla Bugaboo vagnar oavsett modell.
  • Stargirl
    LillaG skrev 2010-04-25 22:21:06 följande:
    Hej! Har haft min -Cam i ett halvår ungefär. Nu när sommaren närmar sig med stormsteg så funderar jag på följande...Hur bra är sommarsufletten? Är det nån skillnad egentligen från vanlig suflett? Och går det att fästa ett solskydd i en vanlig suflett? Skyddar solskyddet bara mot uv-ljus, eller tar det bort lite sol oxå från barnet så det inte behöver kisa? Och vad är snyggast - denim bas + Paul Franks blocks toppset eller denim bas + Off White toppset? Supertacksam för input!!
    Denim bas med offwhite + off white parasoll det tycker jag att du ska köpa. Jag är inte jätte förtjust i UV skyddet....sommarsufletten är bra att ha men inte nödvändig som parasoll.
  • Stargirl
    Kavat skrev 2010-04-26 16:21:22 följande:
    Är det någon här som haft buggan och babyskydd ihop. Vad har ni haft för babyskydd? Hur har det funkat?Funderar fram och tillbaks. MÅSTE ha med bas i bilen att klicka i och ur, så då är det Maxi Cosy, Besafe eller Actas Gracos Logico S som funkar. Besafes väger över 6 kg läste jag så det går bort. Actas är också tung...Logico S hade vi sist och var nöjda (ca 1700:- med basen), men då måste vi köpa ny adapter (~450 Maxi Cosy går på ca 3300:- med basen (men har då adaptrar till Cam). Den är dessutom mycket lättare (jag har haft stora ryggproblem tidigare).Vad väljer man?Ytterligare en fråga, någon som vet om Bee Plus har samma adaptrar till babyskyddet som Been?
    Jag hade valt Maxi cosi. Det är min favorit babyskydd. Smidig och lätt och barnet sitter bäst i den enligt mig.
  • Stargirl
    Mumsi skrev 2010-04-26 17:57:18 följande:
    Hej Jag har beställt en Bugaboo Cameleon Special Black Edition som jag hoppas kommer inom närmsta veckorna. Vi har sedan tidigare en Acta Graco Logico S bilbarnstol och tänkte höra hur/var jag kan få tag i adapter för den. Kan jag be butiken där jag köpt vagnen beställa hem den eller ska jag köpa själv på nätet och var i sådana fall?
    Du kan beställa hem den från vilken åf som helst. Vissa har den på lager och andra får beställa in den. Vad avis jag blir på din vagn.....så snyggt med helsvart.
  • Stargirl
    Nikki S skrev 2010-04-26 22:08:05 följande:
    Hallå!Jag är en nybliven ägare av en bugga och skulle behöva lite hjälp av er.Jag skulle idag lyckas klura ut hur jag skulle sätta dit ett parasoll på min bugaboo cameleon men det gick verkligen inte bra. Någon som kan förklara för mig hur man sätter dit det och vart det ska sitta? Jag har en beskrivning men får inte riktigt ihop det i mitt huvud.
    Har du testa att sätta det på skumgummit på ramen? Det är där den ska sitta om parasollet har ett fast fäste. Man får inte vara rädd.
  • Stargirl
    livet från ljusa sidan skrev 2010-04-26 23:08:00 följande:
    Lite tankar bara som jag känner att jag bara kan diskutera med er :) Jag har en red edition men har haft en röd fleece sufflett men bytte till orginaltyget idag...men det blev ju typ kolsvart därinne i vagnen, kanske helt enkelt får köpa en offwhite sufflet istället ;) Åhh offwhite sufflett och parasoll! Hur bäddar ni i vagnen nu ni som har liggdel? 
    Ja mörk suflett gör ju att det blir mörkt i sufllan. Köp en offwhite suffla....det är mysigt på sommaren.
  • Stargirl
    Linmin skrev 2010-04-28 07:48:24 följande:
    Bugaboo ståbräda på kidzshop, funkar den till bugaboo gecko? 
    Jadå, den passar.
  • Stargirl
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-04-28 10:30:11 följande:
    Är det någon som vet hur man/varifrån man kan ladda ner Bugaboo "appén" till Iphone? Den som man kan mäta hur långt man gått osv. Har den kommit ännu?Nyinköpt Iphonehållare som ska testas, vore kul med "appén" då
    Appen finns inte ännu.....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21