Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

zasata skrev 2010-04-28 16:57:22 följande:
    Min bee är sönder :(:(
    Näe vad har hänt?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Candra skrev 2010-04-29 11:41:21 följande:
    Till nya bee, varför gjorde de den bara anpassad för att vara framåtvänd? Tänker på fotstödet.
    Tanken är att man ska förlänga sittytan så att barnet sitter med raka ben tills man blivit runt 2 år och sedan vända och korta ner sittytan. Så gjore vi.
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-04-29 15:38:08 följande:
    www.blocket.se/vi/27163832.htmBra pris väl ? Ser ju helt ny ut!
    Den är aldrig körd ute....framhjulen är helt blanka...så är de bara när de är oanvända.
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-04-29 21:35:10 följande:
    Finns offwhite sommarsuflett? Vill ha till min denim cameleon o offthite parasoll! *mums*
    Ja det finns.
  • Stargirl
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:19:00 följande:
    Hade jag iaf tänkt, nu ser jag att min mugghållare inte ens passar där uppe, utan bara nedanför handtaget, hel skumt!!! (har ännu inte börjat använda vagnen)
    De har flera adaptrar till mugghållaren så du kan sätta den på olika ställen.
  • Stargirl
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:24:42 följande:
    Jaha ;) jag har bara 1 :P
    Ok, det finns 3 i paketet när man köper den.
  • Stargirl
    sisterinlaw skrev 2010-05-03 20:26:02 följande:
    Nu har vi fått vår Cameleon Offwhite Ltd Ed! Mycket nöjda är vi .  Det enda negativa är att det offwhitea parasollet inte matchar i ton så det ska bytas mot ett svart. Kanske fick vi en felleverans och fick ett i sand istället för det är verkligen rätt stor skillnad. Har hursomhelst reklamerat eftersom den typen av nyansskillnader bör kommuniceras tydligt på hemsidan. Är faktiskt inte så imponerad av kidzshop hittills och om de försöker friskriva sig från detta lär jag få ännu mindre respekt för dem.
    Du har 14 dagars bytesrätt enligt internetköpeslagen. Oavsett varför du vill reklamera.
  • Stargirl
    JuniMamma28 skrev 2010-05-04 21:15:33 följande:
    Förresten, vill bara stoltsera med min nya vagn. Vi fick hem den igår. Det är en limited edition av Bugaboo allblack är chassit och Offwhite är tygdelarna. Den är såå läcker!Inte många som förstår min lycka men jag gissar att ni Bugaboo fans kan förstå =)
    Gud så snyggt! Då heter vagnen "Bugaboo Cameleon off white special edition" har du ingen bild?
  • Stargirl
    zasata skrev 2010-05-09 22:31:54 följande:
    En fråga..www.bugababy.se/bee-tillbehor/23-bee-sommarsu...hur får man den som på bild tre? När jag försöker fälla in min suflett, så det som man liksom drar ut så den går över hela vagnen.. Jag får inte det att vara inne i sufletten.. vad gör jag för fel?
    Har du stängt blixtlåset? Det är ju ett blixtlås längs bak när man vill ha sufflan kortare. Fatrar du hur jag menar?
  • Stargirl
    sok skrev 2010-05-10 11:20:18 följande:
    -finns det någon bild där man kan se tydligt hur "gamla" och nya rosa färgen är?vilket år slutade man med den sk gamla rosa färgen? (alltså om jag köper ett beg topset med gamla rosa färgen hur gammalt är det troligtvis då?)- frågade även tidigare men sen har jag missat om någon svarade, använder någon "sun canopy" eller vad det heter???? jag har en sån emn förstår inte HUR den ska sitta, och den ser inte ens snygg ut...
    Gamla rosa färgen slutade att tillverkas hösten 07. Då kom den nya rosa.
    Sun canopy betyder ju suflett. Vad är det du menar
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21