Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl
    rosenkind skrev 2010-05-18 07:18:51 följande:
    Hejsan! Jag behöver hjälp Jag undrar om det är nåt jag missar eller kan man inte ställa axelbandet på bugaboos skötväskor? Det är ju så långt så väskan går inte att hänga på vagnen...vad är det jag missar???
    Vilken väska har du? Både den nya och gamla går att ställa. Den nya har ju en jättestort spänne på ena sidan.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 10:37:46 följande:
    Jag gillar "vingarna" på den äldre modellen Bee, tycker den blir mer ombonad en Bee +
    Det var #1 på vad folk ville ha bort på Bee De behövdes för att den gamla Bee hade en massa mojänger på sidorna. Men den nya har inte det.
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-05-18 11:08:00 följande:
    Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...
    Nu kan du ju fynda gamla Bee vagnar på Blocket gissar jag. Men jag hade nog köpt en ny Bee iaf jag tycker den nya är bättre.
  • Stargirl
    LillaJag89 skrev 2010-05-18 12:44:45 följande:
    skulle behöva er hjälp angående val av färg på sittdyna.har sandbas. topset i sand fleece, svart canvas och denim, samt rosa och svart fleece sommarsuflett. vilken färg blir bäst tror ni?
    Jag hade köpt sand då den alltid matchar eftersom din basfärg är sand. Jag ska ha en gul sittdyna till min rosa Bee. Vad tror ni om det?
  • Stargirl
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 13:29:59 följande:
    det blir toppen fint. Vart hittar du dyna till Bee? är det till + eller äldre?
    Jag har förbokat Bugaboos egna. Den ska komma i slutet av maj. Kolla med Kidzshop. Den ska passa alla Bugga modeller.
  • Stargirl
    JoiPoi skrev 2010-05-18 13:46:10 följande:
    Weeeeiii äntligen kom mitt sand topset! Passade bra med marinblå bas Jag är nöjd... Trist att de är så dyra, har redan fler olika och barnet är inte ens tre månader hihi Kul att variera sig... Tror jag ska köpa ett parasoll, tycker personligen att det ser skit fult ut.. Vilken färg tycker ni!?
    Smartast är att köpa samma färg som basen då passar den alltid.
  • Stargirl
    zasata skrev 2010-05-18 19:11:20 följande:
    När ni fäller eran bee, har ni sittdelen på eller skall den av?
    Sittdelen på....alltid. men man kan fälla den både med och utan sittdel....
  • Stargirl
    Emeliten skrev 2010-05-19 22:47:49 följande:
    En liten fråga till er som vet, det svarta chassit på limited edition 2010, vad tror ni om hållbarheten på färgen? Var och kikade på en svart inne på Bonti i Vasastan idag och tycker verkligen att den är supersnygg, men blir osäker på om den inte kommer att bli hemskt ful vid minsta kantstötning...Någon som vet något om det svarta chassit?
    Det finns ju svarta chassin från förra hösten då RED denim kom. Jag har inte hört att ngn har haft problem med det svarta chassit alls och de vagnarna har ju rullat i 9 månader.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21