Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah

Bugaboo-tråd nr 21

Har köpt en sittdyna till buggan idag men funderar på vilken sida man ska ha den på? Vilken sida är tänkt att ha på sommaren/vintern?
    Såg också buggans nya smidiga väska man kunde ha på vagnen, såg riktigt smidig ut!

• thisissarah

Tinkywinky: jag var inte alls nöjd med regnskyddet och köpte regnskydd från tullsa. Sitter hur bra som helst.

• thisissarah
    Armani skrev 2011-06-24 12:40:28 följande:
    Jag har kört alla tygdelarna till vagnen i maskin på 40 grader fintvätt, lite tvättmedel och inget sköljmedel, gått finfint Se bara till att alla kardborrar är stängda så dom inte rispar något!
    Jag körde också i tvättmaskin och det gick bra. Det jobbiga var bara att få dit de där runda metallgrejerna igen. Sambon fick kämpa som bara den!
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-06-25 12:24:52 följande:
    Nej, nej, nej, du skall inte ta bort öljetterna då förstör du klädseln. Jag tror (hoppas) att thisissarah menar att det var svårt att trä på klädseln igen, det brukar ju vara trögt att få öljetterna över piggarna. Tips är att sätta dit den innan den har torkat men se till att den torkat ordentligt innan du sätter dit skumgummi och sitsplatta så det inte möglar.
    Det var riktigt jobbigt att trä dit öljetterna igen, men nu vet man till nästa gång att man ska sätta dit de innan de har torkat!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21