Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Vilka nya färger gissar ni till bee till våren? Jag tror orange brun turkos lila och eller mörkblå :0) Någon som faktiskt vet?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Jag vet att du vet :0) du hade väl varit en av de som bestämde färgerna tom! Är bara nyfiken, har beige bas så inte mkt funkar till den....

• straw2008

Jag förstår precis, handtaget sitter bara fast på en sida liksom. Ja reklamera skulle jag säga, chassit är trasigt.

• straw2008
    karisa skrev 2010-12-03 08:24:10 följande:
    Har en cam som en ny bebis ska mysa i från mitten av jan. Längtar så och planerar... Men jag skulle vilja veta hur ni bäddar era vagnar för småttingar. Har en åkpåse men den verkar bli knölig att ha i vagnen med tanke på "rumpdelen" som veckar sig. Kan inte vara skönt att ligga på. Hur bäddar ni nu när det är kallt? För jag räknar med att vintern hålleri sig !
    Man ska vika den på ett speciellt sätt för liggdelen, liksom rulla överdelen... så rumpdelen blir som en madrass. Alltså det inte bli något knöligt i botten, be någon som säljer bugaboo att visa. det sutter jätte jättefint om du viker rätt.
  • straw2008

Ja föreställ dig att du "sätter" åkpåsen i liggdelen, den del som barnet har sin rumpa o ben på passar precis i liggdelen, själva ryggdelen ska dy sen rulla ner så den blir som en korv över huvudet. Då blir locket som ett perfekt täcke!!

• straw2008

OMG vad ocean var FIIIIN!!!!

Trodde den skulle vara mkt med mörkgrön... åt petrol hållet i färgen.

Men den var URFIN!!!

• straw2008

Jag undrat oxå över gold edition??

• straw2008

Folk har kommit hem till oss o kollat bara för att titta sjukt irriterande o så GÖR man bara inte....

• straw2008

Jag tycker varukorgen är liten o svåråkkommlig :0( i en vanlig varukorg kan man ju oftast ställa både en o två papperspåsar o det kan man inte i bugaboos. Den är omöjlig att komma åt över huvud taget med liggkorgen men något lättare med sittdelen :0) Vagnen är verkligen en cityvagn, o till det funkar den utomordentligt men med terränghjulen man kan sätta på GÅR den bara inte att köra. Kanske låter negativt men over all skulle jag ändå inte köpa något annat märke för jag älskar verkligen bugaboo

• straw2008

Nya donkyn har stora framhjul och en korg vid sidan om :0) men då får man oxå stå ut med att ha en vagn som är lite bredare...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21