Bugaboo-tråd nr 21
Vilka nya färger gissar ni till bee till våren? Jag tror orange brun turkos lila och eller mörkblå :0) Någon som faktiskt vet?
Vilka nya färger gissar ni till bee till våren? Jag tror orange brun turkos lila och eller mörkblå :0) Någon som faktiskt vet?
Jag vet att du vet :0) du hade väl varit en av de som bestämde färgerna tom! Är bara nyfiken, har beige bas så inte mkt funkar till den....
Jag förstår precis, handtaget sitter bara fast på en sida liksom. Ja reklamera skulle jag säga, chassit är trasigt.
Ja föreställ dig att du "sätter" åkpåsen i liggdelen, den del som barnet har sin rumpa o ben på passar precis i liggdelen, själva ryggdelen ska dy sen rulla ner så den blir som en korv över huvudet. Då blir locket som ett perfekt täcke!!
OMG vad ocean var FIIIIN!!!!
Trodde den skulle vara mkt med mörkgrön... åt petrol hållet i färgen.
Men den var URFIN!!!
Jag undrat oxå över gold edition??
Folk har kommit hem till oss o kollat bara för att titta sjukt irriterande o så GÖR man bara inte....
Jag tycker varukorgen är liten o svåråkkommlig :0( i en vanlig varukorg kan man ju oftast ställa både en o två papperspåsar o det kan man inte i bugaboos. Den är omöjlig att komma åt över huvud taget med liggkorgen men något lättare med sittdelen :0) Vagnen är verkligen en cityvagn, o till det funkar den utomordentligt men med terränghjulen man kan sätta på GÅR den bara inte att köra. Kanske låter negativt men over all skulle jag ändå inte köpa något annat märke för jag älskar verkligen bugaboo
Nya donkyn har stora framhjul och en korg vid sidan om :0) men då får man oxå stå ut med att ha en vagn som är lite bredare...