Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

miljarden skrev 2011-01-28 07:59:59 följande:
    www.fruugo.com/se/sv/sek/product/826452/bugab...

är det här en bugaboo bee eller en bugaboo bee+?
    hur ser man skillnaden? 

från vilken ålder kan man börja använda bee+ som huvudvagn? min son är tre månader och jagmisstänker att han är för liten? 
    Det är en plus!!

Ihop med en stadig åkpåse kan du använda den nu!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    miljarden skrev 2011-01-28 08:11:40 följande:
    Det bör nästan vara en motsvarande deras egen, vad? Har en one tree hill i vår cameleon nu, men den känns lite stor?

Bra pris på den vagnen jag länkade till väl?

Ja frugo har galet bra priser !!

Nää deras egna är för sladdrig skulle jag vilja påstå, eller med ytterkläder så är den förmodligen inte det men tänk vad du vill ha i långa loppet?

Vi har en extremt lyxit åkpåse från BOZZ/ SEGR fodrad invändigt med tjockt fårskinn o sen ordentliga plymer under o över med dun, den hade absolut funkat till nyfödd oxå!

3 mån då är man ganska stadig, beställer du så kanske du kan hålla dig en månad till mars? Då är gatorna oftast sopade o ditt barn kommer vara 4 mån.

Men vi använde som sagt been till båda våra barn från BB.
  • straw2008

Bee är verkligen inte oombonad, verkligen inte! Hur ombonad är en cameleon "helt naken" det blir ju vad man gör det till ?

Vi har störtälskat BEE, har haft cameleon men, nää bee är VÄLDIGT mkt smidigare, cameleon ÄR mer skrymmande.

Tror du kommer älska been, jag vet INGEN som använt någon annan vagn efter de köpt en bee.

I jag skulle inte heller köpa ett nest bara för 1 månad, verkligen inte.

• straw2008

Kan man köpa nytt skum till styret?

• straw2008

Ah jag menade ersätta skummet inte sätta något uppepå... Hur känns det man sätter uppepå i förhållande tull riktiga skummet?

• straw2008

Jag har sett ocean ett par gånger o skulle köpa den på en gång om vi behövde vagn. Så SJUKT fiiin!! På bilder från nätet ser färgen så hård o vass ut men i verkligheten är den jättekrämig o helt bedårande sjukt fin!!!

• straw2008
    Beccan85 skrev 2011-01-30 22:21:38 följande:
    Tack så mycket för ditt svar! De där sakerna kan man ju stå ut med :) 
    En del människor hade bara skrivit så negativa saker om att köpa vagnen i USA så man blir ju lite fundersam. Men det känns skönt att få svar från en som verkligen köpt sin vagn där;)

Det blir absolut så att vi köper den där, en sprillans ny för ca 800dollar! Det är kanon speciellt nu när dollarn är så låg :)

Och tack för tipset om att maila dem direkt vid problem, ska jag komma ihåg!

Skrattande 
    Våra kompisar har köpt sin i usa o de fick tex ett nytt chassi på posten gratis utan problem.

Två andra i vårt umgänge har köpt på fruugo.se o de fick hem sin cam efter 5 dagar (6500 kr).

Kan inte förstå att man köper på tex bonti för 11 000 när man inte behöver ?

Alla jag känner har varit sjukt nöjda med fruugo.se
  • straw2008
    Honey1982 skrev 2011-01-31 08:23:08 följande:
    Ni som har sittdel - vilken färg är bäst på sittdyna, om man tänker på smuts, värme (inför sommaren) osv? Funderar på svart, men den kanske blir jättevarm om det är soligt och 25+ grader.

Är det nån som vet ifall symönstrena för sittdel som finns på Tradera är bra?
    Buggans egna skulle jag INTE rekommendera, den är av nylon o skitläbbig mot huden.

Frotte is the shit (o inte OTH´s som verkar tråda sig...)
  • straw2008
    hjärtan81 skrev 2011-01-31 10:19:40 följande:
    Hej. Kan man köpa en cam till sin ett åring eller tycker ni det är sent? Han en syskon vagn nu men kommer behöva en enkel om ett halv år när stora syskonet blir 3. Säljs bugga som sittvagn också?
    Jag skulle köpa en bugaboo BEE till en ettåring, aldrig en cam... den är för baby tycker jag o sen kanske upp till 1,5 max :O)
  • straw2008
    thisissarah skrev 2011-02-02 22:07:51 följande:
    Har era barn kunnat ha sittdelen tills de är 3 år? Borde inte benen dingla utanför vi den åldern?
    Vår stora är runt 93 cm lång o har inte kunnat sitta i en cam på länge, ser TYVÄRR skitfånigt ut...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21