-
vad ? finns en gammal rosa fleece en ny cerise i canvas o kommer en tredje pastellrosa till våren.Wailea skrev 2011-02-04 12:53:17 följande:Ingen som har koll på rosa färgerna? -
Jag fick inte heller ihop det där med fällningen, var alltid handtaget som blev skitigt o även jag tyckte det var för stort projekt att plocka isär vagnen. sådär som den är på bilden med borttagna hjul har jag aldrig sett någon fälla, vem orkar plocka isär vagnen så pass?
Därför köpte vi en bee :O) fälls i ett stycke o hamnar aldrig med styret i smutsiga gator.
-
Ja Gud det hade jag glömt, att hela varukorgen hokus pokus låg o skramlade över gatan..,,, helknas!
-
Vad är det? En varukorg??
-
Vi har ståbräda på vår bee o tippa är inte rätt ord mne den viker sig på mitten, alltså ståbrädan tippar fram o vagnen tippar bak kan man säga som ett V viker den sig.
Inte bara huxflux utan då man går över trotoarkanter fartgupp osv.
-
Insåg att ståbrädan släppts med två hjul ? (den nya) vi köpte en o fick det helvita hjulet men hade ju velat ha det med ekrar som passar been bäst, BUHUUUU vad trist.
Någon som vill byta hjul ? Mitt är rullat någon km!
-
What?? Måste vara något fel... Någon som kommit fram på nummret?
-
Står ju 2000 eller bud.
-
Precis han fyller ju år idag ha ha varför väljer man att sätta ut en annons om just en barnvagn???? Ha ha han gillar morsor kanske?
-
Tycker det är en lättnad att nya färgerna var så fula, blir billigare så ha ha
seriöst de var hemska :O(