Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

bella2010 skrev 2010-03-26 19:51:36 följande:
    Hej på er, ny här.. Jo jag har precis fått hem en cam idag, som jag köpt beg. den är inköpt 0903 och jag undrar vad är det för skillnad mellan den och de som är helt nya.. Det skiljer ju ett antal tusenlappar... och då menar jag mellan nyprisen.. Någon novis får gärna svara, så jag vet om jag ska sälja den här vidare eller om den är värd att ha kvar.. Vad vinner jag på en helt sprillans?, med andra ord...
    Bugaboo har inga årsmodeller, så det är ingen skillnad på din vagn och de som görs nu.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Pepparkaksdeg skrev 2010-03-27 14:51:57 följande:
    Ehhh,jo det är en rätt vesäntlig skillnad på de som tillverkas nu! De som tillverkas nu har en gummipackning vid handtaget som bara går att byta ut om handtaget skulle börja glida.
    Fast det är väl ganska ovesäntligt? Det som är intressant är att med en helt ny har hon garanti , det har hon inte med sin begagnade.
    Sen hur Bugaboo gör vid en eventuell reklamation, om de lagar eller byter ut chassit, det spelar ju inte kunden någon roll vid val av vagn.
    Med blotta ögat är ju vagnen likadan och har inte förändrats de senaste åren.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-03-29 18:20:18 följande:
    Jep, Tommy Körberg med en rosa Bee i helgen och Alex Shulman med en röd Bee för en vecka sedan.
    Thomas Brolin med rosa Cam förra veckan
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-03-30 18:38:41 följande:
    Weeee.....Bee + kommer till butikerna kanske redan på skärtorsdagen. Väntar ivrigt. Kanske får jag en ny vagn till påskhelgen.
    Nääää skojar du! ?Nu hoppas jag verkligen på torsdagen! Vad roligt {#lang_emotions_heart}
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-03-30 18:38:41 följande:
    Weeee.....Bee + kommer till butikerna kanske redan på skärtorsdagen. Väntar ivrigt. Kanske får jag en ny vagn till påskhelgen.
    Vilken suflettfärg ska du ha?
    Jo just det!
  • Kajsan
    mollan nu skrev 2010-03-31 21:19:38 följande:
    röd påse till rosa top?
    Jag kör ju röd vagn med rosa topp
    Jo just det!
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2010-04-01 09:17:57 följande:
    *förstår inte alls varför stargirl inte tror på mig*
    Så jäkla typiskt er Citymänninkor att köpa en skraltig vagn med svängbara framhjul.
    Jag har också sålt min Bugga igår och köpt en ny.
    Äntligen får man kvalitet!

Jo just det!
  • Kajsan
    Halmstadmamma skrev 2010-04-01 13:10:19 följande:
    Vad säger ni: säkrare att köpa en beggad Frog än Cam?
    Ny Frog kanske? Det finns billiga att fynda ju
    Jo just det!
  • Kajsan
    Lalalong skrev 2010-04-05 20:48:52 följande:
    När har ni bytt till sittdel på era buggor? Alva är bara dryga 2 månader, men vi har testat att byta lite. Hon tycker inte alls om att ligga i liggdelen så jag tänkte att det kunde vara värt att testa vad som hände om jag bytte. Hon tycker mycket mycket bättre om det!! Men jag blir osäker på om det är så bra för ryggen? Jag har den så klart liggandes ändå, men det blir ju lite skålat. Hon sitter ju lite som i babyskyddet...
    Jag bytte vid den åldern och fick godkänt från vår barnläkare.
    Jo just det!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2010-04-06 16:38:05 följande:
    Nuhar bonti i sthlm fått in bee plus :O) idag på em sa hon :O)
    Vart ringde du och när?
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21