Inlägg från: Amorficlya |Visa alla inlägg
  • Amorficlya

Bugaboo-tråd nr 21

mollan nu skrev 2010-04-06 20:29:46 följande:
    jag har ståbräda till min 3,5åring. Hon är sjukt lat och jag orkar inte bråka med henne att hon ska gå hela tiden. Så när lillbrorsan inte vill vara med längre eller om hon är trött efter dagis får hon åka. Kör bee just nu och jag tror inte den mår så bra av ståbrädan. Blir mycket vikt för den lilla vagnen.
    Tack för broms grejen =) Nu har jag en fungerande broms =) Jätte gulligt av dig
    Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Amorficlya

Hej tjejer =)
    En liten fråga ja har ju en Frog älskar den inte haft den speciellt länge men den e ju underbar =)

Men iaf till min fråga mina framhjul är väldigt mycke gung i de känns nästan som om vagnen ska luta framåt när min lilla groda ligger ner tror ni att det är dax att byta ut hjulen då? Å om ja gör de ska man köra på Frog eller Cameleon då? Vad hade ni gjort?

• Amorficlya
    Noas mamma skrev 2010-04-09 00:06:15 följande:
    vet du vad de e för framhjul på den nu? har den fjädring vid hjulen?
    Det är Frog framhjul på den nu
  • Amorficlya
    Noas mamma skrev 2010-04-09 00:06:15 följande:
    vet du vad de e för framhjul på den nu? har den fjädring vid hjulen?
    Det är Frog framhjul på den nu

Har lagt in en bild i galleriet så man kan se va de är för hjul
  • Amorficlya
    modestyclara skrev 2010-04-09 07:27:42 följande:
    Antingen är det en vanesak eller så är fjädringen för gungig. Jag skulle absolut köpa frog-framhjul. Ring kidzshop och fråga om de kan hjälpa dig.
    Tack ja tycker att fjädringen är JÄTTE gungig lite fööör mycket om ja säger så.. Ja har frågat kidzshop om Froghjul å de kunde inte hjälpa mig :/ Så ja vet inte riktigt vart jag ska få tag på såna. Funkar inte Cameleon bra alls till Frog?
  • Amorficlya
    Xst skrev 2010-04-09 07:33:36 följande:
    Kolla ebay
    Aaa de kan man ju göra hehe ja har inte ens tänkt i de banorna. Tack
  • Amorficlya
    modestyclara skrev 2010-04-09 11:02:03 följande:
    jodå, cameleon passar men det blir int elika lättkört som med froghjul så man förlorar en del av vitsen med att ha en frog istället för cam *nörd*
    Aa okej hehe det är bra att man kan få hjälp av er här.
    Så du nu som verekar väldigt inne på detta med frog och cameleon så mina hjul som ja upplever att de är lite väl mycke gung i ska de vara så eller ska de inte vara så haha.. Dottern väger inte alls så mycket heller precis passerat 8kg
    Förlåt om ja e alldeles jobbig men vill ju veta vad som är rätt å fel med vagnen så ja vet om ja måste fixa nya hjul eller om ja ska sattsa på en ny klädsel å varukorg =) hehe
  • Amorficlya

Jag har en svart Skiphop Dash Delux. Favvo väskan

• Amorficlya
    modestyclara skrev 2010-04-17 08:05:06 följande:
    Jag tror jag står emot nya bee, dels för att jag gillar adored, dels för att jag har två vagnar (dubbel UJ och Hesba) som jag inte oooorkar sälja men som måste flytta innan vi flyttar och att då börja sälja en tredje (gamla bee)-näe det orkar jag bara inte. Dessutom är jag kär i min trehjuling
    ååå vilken grym cykel. Den diggade ja rejält mycket..
  • Amorficlya
    Shoegirl skrev 2010-04-17 10:43:00 följande:
    Men skor behöver man ju faktiskt ha en massa. *vet*
    Håller med om skor det finns alltid tillfällen när man behöver just en speciell sko =)
    Kan aldrig motstå när ja ser ett par skor som föll mig i smaken då bara måste ja ha dem.

Fast ja e nog så med barnvagnar också. =)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21