Fröken Småland skrev 2010-06-04 08:43:57 följande:
Aj, det låter som att den har krymt

Alternativt att det skulle kunna vara en Frogklädsel, vilken färg är den?
Det är jättesvårt att få på klädseln även när den är rätt storlek, trixet är att fästa den ena öglan och sedan lägga ramen på högkant på golvet. Sätt gärna en fot under ramen vid öglan så att inte piggen blir skadad eller skadar golvet. Sen sätter du ett knä i ramens långsida och trycker till den ordentligt. Ramen tål det, du tar ju inte i mer än du behöver men det behövs ganska mycket. Lycka till!
Och om det inte funkar så lägg in bild på klädseln så att vi är helt säkra på att det är en Cameleonklädsel.
Så fick ja göra med min vänninas klädsel- Hon har en frog å så köpte hon en cameleon klädsel å det var ju så jobbigt att få på den så hon gav upp men ja e en sån som inte ger mig i första taget har ja bestämmt mig för något så ska de gå. Men ja satte också i den på ena sidan först la upp den på högkant å sen stod ja å små drog i den hela tiden å tillslut så vips va den på. Min svarta orginal frogklädsel är så där trög också...
Ja juste en fråga om Bee hur gör ni andra med skötväskor på vagnen? vet inte hur ja ska göra för att den ska hänga bra å inte ivägen för min lilla tjej..
Nu när man kört frog innan å tyckt att det är välrdens bästa å smidigaste vagn vad är då BEE den e ju UNDERBAR..Ja tycker min frog är så stor nu.. haha