Inlägg från: Amorficlya |Visa alla inlägg
  • Amorficlya

Bugaboo-tråd nr 21

Här hemma bor Phil & Ted Sport gjort sen juli 07 underbar. Mina stora barn älskar den å bråkar om vem som ska sitta i bak. Jag däremot upplever den inte tungstyrd de enda jobbiga är väl att de e jobbigt att ta sig upp för bussen själv när båda stora sutit i vagnen. Sen så har vi ju bugaboo Frog.. Dessa två är mina favoriter.. =)

Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Amorficlya

Miss Boring: Super läckra vagnar =)

Min Frog har fått nya hjul =) Det vart nya Cam hjul fram å bak iaf å jag är grymt mycke nöjdare.. Har gjort en riktig genom gång på vagnen med silicon spray å smörjt allt å sen tvättat alla tygdelar.. å den vart så fin så. Den glänser å är fin =)

• Amorficlya
    Frida och Peter skrev 2010-04-23 13:47:21 följande:
    Hej! Vilka åkpåsar passar till Cam förutom Bugaboos egen modell?
    Jag har everest från stadium underbar tycker jag
  • Amorficlya

En fråga Gecko är den bra eller? Ja har en frog men vet inte direkt skillnade mellan vagnarna. Min vännina är ute efter en Bugaboo å kollade in Gecko. Men vi vet unget om Gecko.. Mvh

• Amorficlya

hej tjejer en fråga ja har en frog från 06 och min vännina från 05 min är lägre i handtaget än hennes kan de bero på att jag har cameleon hjul å hon hon frog.? ja tyckte de va lite lustigt.

• Amorficlya
    Miss Boring skrev 2010-04-29 21:33:21 följande:
    Jag har två froggar och den med camframhjul på lutar lite mer bakåt. Den med frogframhjul är mer upprätt. Så ja, det beror säkert på hjulen!
    aaa okej då e de därför hihi =) Ja kan inte bestämma mig för om ja gillar cames framhjul eller frogens bäst. Ja har bytt fram å tillbaka hela veckan. haha
  • Amorficlya
    Miss Boring skrev 2010-04-30 08:22:23 följande:
    Jag har inte heller lyckats bestämma mig om det är nån tröst. Camhjulen svänger lite lättare för det är kullager i deras svirvelmekanism. Froggens ger lite bättre balans åt vagnen. Fjädringen skiljer ju också, men där vet jag inte vilken jag gillar bäst.
    Haha aa har exkat samma problem haha jobbigt ju.. =)
  • Amorficlya

En fråga min vännina köpte en frog igår med frogklädsel. & om hon nu vill ha Cam suflett måste man ha fästen & pinnar eller räcker det med fösten? Min vagn hade redan cam suflett på.

• Amorficlya
    Miss Boring skrev 2010-04-30 09:22:18 följande:
    Pinnarna är samma! Bara att byta fästena
    Aa schysst =) hihi dee svårt när mina redan satt på å ja inte e så himla hajj på denna vagn ännu. Haft massa olika vagnar men för första gången har ja den ultimata kombinationen =)

En syskonvagn Phil & Ted &  en Bugaboo Frog ja e lycklig..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21