Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo-tråd nr 21

eternalstar skrev 2010-07-11 23:02:40 följande:
    Jag väntar som en tok på min Bee som jag beställde därifrån (fruugo.se) i måndags. Hoppas den dyker upp imorgon (som säljaren trodde) och att det funkar felfritt! Jag återkommer!!
    Spännande, hoppas oxå för din skull. Själv skall jag iväg på landet i en vecka. Om rean är kvar när jag kommer tillbaka så kommer det verkligen att klia i fingrarna.
  • Caeruleus
    yrväder skrev 2010-07-21 00:04:22 följande:
    Sjukhus Mamman skrev 2010-07-20 23:40:25 följande:
    Frog chassi
    Det är väl ett gammalt camchassi? Med skruvar?
    Hmm...och det är väl det säkra chassit eller hur? Alltså det som inte glider..
  • Caeruleus
    Sjukhus Mamman skrev 2010-07-21 21:48:38 följande:
    ja det stämmer bra. det gamla kan givetvis oxå gå sönder, men det kan inte glida. jag var jätte nöjd med det gamla chassit när jag hade den modellen
    Står och funderar lite mellan dessa alternativ

- gamla Cam-chassit för 2000kr, köpa nytt eller beggade tyger
    - en frog för max 3000kr

Vill helst inte lägga mer än 5000kr och för det verkar man inte få några beggade kompletta CAM
  • Caeruleus
    modestyclara skrev 2010-07-23 22:01:56 följande:
    Nä om det har snäpp-fästen kan du aldrig veta... men har det vingmuttrar för reglering av handtagshöjden är du safe.
    Tyvärr var det ett glidchassi och rätt mycket rost på framhjulen så de hade jag velat byta. Försökte få henne att gå  ner i pris men det ville hon inte så jag avstog. Funderar nu på om jag inte ska köpa en ny istället. Hade helst inte lagt ut så mycket pengar men andrahands marknaden ligger så pass högt i Stockholm.
  • Caeruleus
    imsel skrev 2010-07-25 21:49:30 följande:
    Det finns ju nya cameleon på www.fruugo.com  för 6600kr Glad
    Jag har precis beställt en därifrån...väntar med spänning.
    Det blev grå bas och sandfärgad toppklädsel, enkelt och stilrent men kanske inte så vågat.
    Till grå bas kan man dock sy många roliga sufletter.
    Har fått bekräftelse så nu hoppas jag att det tar mindre än 10 dagar för leverans.
  • Caeruleus
    eternalstar skrev 2010-07-25 22:24:58 följande:
    Hoppas du får din snabbare än mig! Jag beställde en bee+ den 5:e juli och den har inte landat hos mig än, trots att allt fanns i lager.. Ringde upp fruugo som sa att butiken hade haft lite svårt att få iväg beställningarnaObestämd
    Nu är vagnen iaf i malmö (tog ett dygn från holland/nederländerna?!) Så på tisdag kanske jag får den!
    Jag läängtar ju som en toook!!
    Oooh det lät ju faktiskt riktigt illa. Vore absolut inte bra om det tar så lång tid för den vagnen jag har nu funkar inte bra.
  • Caeruleus
    eternalstar skrev 2010-07-25 22:49:25 följande:
    Nä.. jag blev själv lite besviken, nästan så jag hann fundera på att ändra mig, då det var ett inpulsköpFlört
    Men nu kanske dom har fått ordning på alla beställningar el så hade jag bara otur.. ?!
    Hoppas verkligen att du får din Bee på tisdag och att dom nu fått iordning på beställningarna.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21