Inlägg från: Caeruleus |Visa alla inlägg
  • Caeruleus

Bugaboo-tråd nr 21

imsa skrev 2010-07-25 23:16:11 följande:
    finns bildtråden kvar?

någon som använder oioi messenger som skötväska?
    Kolla länken i TS

Får man fråga här i tråden om någon vill göra ett byte...eller strider det mot FLs regler?
  • Caeruleus
    Senap skrev 2010-07-26 19:29:59 följande:
    Gamla modellen: dåligt
    Nya modellen passar i både Cam och Bee+
    Attans osis
    MiaEd skrev 2010-07-26 19:49:00 följande:
    Jag tror det strider mot reglerna.. 
    Ok...då lägger jag upp en annons i Köp & sälj istället.
  • Caeruleus
    eternalstar skrev 2010-07-27 00:00:19 följande:
    Min bugaboo bee jag hade beställt från Fruugo.se landade hos mig imorse!  Då gick det ju väldigt snabbt när den väl hade skickats ändå!!:) Då får du nog din snabbt oxå!
    Måste ju tillägga att jag är helt sjukt nöjd med vagnen oxå!!Skrattande 
    Har lite bilder på bloggen om någon skulle vara nyfiken på att se:)
    Åh så skönt att höra. Hoppas innerligt på ett leveransbesked idag.

Funderar på om jag skall köpa en sommarsuflett eller om det är onödigt. Just nu är det ju svalt här i Stockholm men man hoppas ju på lite mer värme. Använder ni sommarsufletten och när byter ni ungefär.
  • Caeruleus

Nu står hon här i hallen, så fin med sin gråa bas och sandfärgade toppklädsel.

Har några små funderingar kring min montering bara

Varukorgen har en lite märklig form efter att ha legat ihoptryckt i kartongen. Något tips om att få den snygg?

Plastskenorna som finns i huvud- & fotändan känns för långa. De når ända upp till ovansidan av ramen, skall de verkligen göra det?

• Caeruleus
    Caeruleus skrev 2010-07-30 18:49:55 följande:
    Nu står hon här i hallen, så fin med sin gråa bas och sandfärgade toppklädsel.

Har några små funderingar kring min montering bara

Varukorgen har en lite märklig form efter att ha legat ihoptryckt i kartongen. Något tips om att få den snygg?

Plastskenorna som finns i huvud- & fotändan känns för långa. De når ända upp till ovansidan av ramen, skall de verkligen göra det?
    Ytterligare en fråga som jag hoppas få hjälp med. Liggdelen skall ju kunna stå fristående men hos mig är "chassifästena" längre än de 4 "stå-plupparna". Liggdelen står alltså och vickar på den smala metallpinnen istället för på de fyra piggarna som de är tänkt. Hittar inget i instruktionsboken om hur jag skall göra...
  • Caeruleus
    Senap skrev 2010-07-31 08:37:08 följande:
    Varukorgen rätar ut sig efter ett tag  av sig själv. Jag tror inte du dragit ut liggkorgen tillräckligt. Skenorna ska inte synas alls.
    Ok, då ska jag dra lite till i liggkorgen...testar direkt.
  • Caeruleus

Nu har jag dragit ytterligare och skillnaden är minimal. Skenan går upp till ovansidan ramen men sticker inte upp ovanför...är det ok?

Har du någon susning om hur man gör för att kunna ha liggdelen fristående på golvet utan att vicka på mittpinnen?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21