Bugaboo-tråd nr 21
Angående ståbräda vs syskonvagn. Jag har 2år 3månader mellan mina killar. I början så hade jag ståbräda till och från dagmamman men nu för tiden går han. Däremot saknar jag dubbelvagn något enormt när jag har båda pojkarna hemma hela dagen. Tim sover nämligen fortfarande på dagen och det är jättesvårt att hitta på något skoj, tex gå till en park, utan dubbelvagn. Antingen måste jag gå hem när han leker som bäst och då blir han jätteledsen eller så väntar jag tills han är trött och då blir det jätteknöligt att ta sig hem.
Gick in till Bonti idag och frågade om skenorna och att liggdelen inte kan stå plant och det skall tydligen vara så.
Kändes verkligen härligt att köra vagnen idag. Kom även på att en av mina handväskor passar riktigt bra som skötväska. Det enda som var lite tråkigt var att Robin inte gillar att ligga ner om han är pigg. Då vill han bli buren och gallskriker om jag inte lyfter upp honom
. Funderar på att testa sittdelen och se om han gillar det bättre. Tycker egentligen att han är för liten för det (snart 4 mån) men å andra sidan blir det ju inte mindre stimulans än om jag går och bär på honom.