Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Bugaboo-tråd nr 21

spigg skrev 2011-08-28 20:28:02 följande:
    Ja förlåt, jag tänkte skriva manchesteroverall. Det kommer nog bli jättebra, det är vad min dotter hade vid -20 den här vintern. Hade GÄRNA stannat inne med henne men storebror skulle ju till och från förskolan oavsett väderlek.

Ja en tunn kunde kan man väl ha sen också men det kommer bara bli knöligt när bebis ligger i åkpåse med overall på. Sen framåt våren blir kudde perfekt!
    Okej tack tack så mycket, jag känner mig helt novis.

Framåt våren så tror jag nog att bebis vill sitta i sittdelen, blir ju 6 månader i april.
    Gravid v.32+0 BF 23/10 Bara 56 dagar dit
  • telgebo
    spigg skrev 2011-08-28 21:34:39 följande:
    Jag har kudde i sittdelen både på min Cam och min Donkey! Mysigt ju!
    Hur håller du kudden uppe då?
    Annan84 skrev 2011-08-28 21:35:40 följande:
    Telgebo: då har du en gammal om den är utan snodd. Den med Snodden verkade komma 2010 typ. Men då är den till vänster i min länk troligen en ännu nyare modell som kommit nu 2011 samtidigt som donkeyn. Men det konstiga är att den är billigare än den till höger som troligen är äldre! O de beskriver dem annorlunda i texten. Jag undrar vad skillnaden är! Känns som ngt eftersom den är billigare.... Ni som har Donkey, har ni den???
    Ja jag har den gamla, köpte den våren/sommaren 2008.
  • telgebo

Hur ansöker man till bildtråden? Ska man klicka på nåt eller kan nån lägga till mig så jag också kan se era fina vagnar?

• telgebo
    AnPa skrev 2011-08-28 22:23:54 följande:
    Jag har bildtråden som sidfot, ansök så släpper vi in dig
    Jag kan inte ansöka då jag inte har den gröna ikonen det är nåt som hakat upp sig för mig för det är fler slutna grupper jag inte heller kan gå med i men supporten håller och kollar upp felet.
    Gravid v.32+1 BF 23/10 Bara 55 dagar dit
  • telgebo

Kan någon vänlig själ här bjuda in mig i medlemsgruppen fö rjag har ingen knapp att klicka på för att ansöka. Det är något knas med det här för mig och jag har snackat med support som inte kan hjälpa mig då de inte förstår vad problemet är.

Gravid v.32+5 BF 23/10 Bara 51 dagar dit
  • telgebo

Ingen som vill lägga till mig?

Gravid v.32+5 BF 23/10 Bara 51 dagar dit
  • telgebo
    AnPa skrev 2011-09-02 18:34:03 följande:
    Telgbo: om ingen annan gruppvärd hinner före mig så bjuder jag in dig ikväll när jag hinner sitta ner vid datorn (funkar inte via iphone)
    Åhh tack Vad gör jag nu, är det bara att gå in på gruppen och dreggla ?
    Tibell skrev 2011-09-02 20:36:41 följande:
    På den lägsta nivån kanske jag ska tillägga ;)
    Ska mäta genast...återkommer snart
    Gravid v.32+6 BF 23/10 Bara 50 dagar dit
  • telgebo

Från lägsta när handtaget är lägst ner till golvet är det 104 cm.

• telgebo
    Tibell skrev 2011-09-03 18:18:22 följande:

Åhh jag är helt KÄR! Vilken körglädje det är i denna vagn, slitna framhjul till trots.

Men jag vill ju såklart ha nya framhjul tids nog. Går det köpa till..eller måste man ha nya bakhjul med då ? Vad kostar framhjulen ?

Sen undrar jag om stötdämparen. Vet att man ska ha den på olika lägen beroende på barnets vikt eller ålder??

Går det se eller läsa någonstans om de olika stegen ??

Mycket frågor..sorry ;)

Tror det är steg 1 0-5 kg, steg 2 5-10 kg och steg 3 10-15 kg. Hoppas jag har rätt nu.

Swivelhjul kan du köpa på tex Kidzshop.

Jag ska köpa vinterhjuk men gud vad dyrt 990 kr för två stycken hjul och man har ju ingen aning om det blir en lika snörik vinter som de 2 senaste åren eller inte.
  • telgebo
    standby skrev 2011-09-04 07:33:51 följande:
    Har 2 Bugaboo-åkpåsar, en grå och en off-white.

Har man nytta av 2 eller är det lika bra att sälja 1? De är av gamla modellen. Det som är skumt är att den som är vit saknar loggan, är det så eller är det ngt måndagsex jag har? 
    Jag tror jag har logga på min och jag har den gamla modellen i sand.
    Gravid v.33+0 BF 23/10 Bara 49 dagar dit
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21