Ben10 skrev 2011-09-07 10:11:15 följande:
Ok det låter ju lovande men efter skruvarna kom det då direkt det fästet som även finns på dom som säljs nu el har det varit något annat emellan?!?!
Oj det med täcke visste jag inte.
Men om det har med att kontrollera temperaturen måste det ju ändå vara det bästa om man tex jämför med åkpåse el tänker jag fel?!?!
Nu hänger jag inte med. Innan snappfästen var det skruvvarianten och sedan kom chassin med snappfästen 2007.
Vad jag vet med täcke så ska man inte ha det till barn under 1 år det kan få det över sig, trassla in sig och bli för varma och sluta andas så jag vågar inte chansa.
Fröken Småland skrev 2011-09-07 10:29:49 följande:
Fast är det inte också mycket det faktum att täcket är rörligt och kan hamna över huvudet och stänga andningsvägarna? Har dålig koll på forskningen, vet bara att jag knappt sovit första året med något av barnen just pga skräcken för PSD

Du övervägde aldrig andningslarm då?
Mamma Tes skrev 2011-09-07 13:38:47 följande:
Ni som har fårskinnsfäll i vagnen, vilken färg har ni? Jag har snöat in mig på att jag vill ha fällar i långhårig, lockig, grå päls. Men passar det till rosa suflett?

Övriga färger är svart (Donkey).
Min är typ gulvit.
Den andra frågan, aldrig använt muff till mitt handtag för att det ser fult ut och lär bli plaskblöt om det regnar.