Bugaboo-tråd nr 21
Jag sitter här med en liten burk petroleum jelly som medföljer det lilla kit man får till bugaboo. Men har ingen aning om vart man smörjer den ngn stans!!!? ngn som kan informera mej , tack!!?
Kan man tvätta liggdelens madrass i tvättmaskin?
Ja alltså jätte farligt är det ju inte =) Inget som är sönder men liksom lite strävare. Men har ju kört emmaljunga läänge och det är ju en viss skillnad.
Men förutom ett litet strävt handtag ser vagnen nästan helt ny ut. Inte det minsta solblekt =)
Men det spelar ingen roll, för den är helt underbar att köra..TROTS att hjulen inte ens är hela ;)
Men nu har jag beställt hem nya, hoppas jag slipper vänta allt för länge
Nu blev jag osäker på om det är sand eller offwhite jag sett de flesta har ? På kidzshop ser sanden så mörk ut, stämmer det med verkligheten ? Isåfall är det offwhite jag vill ha =)
Men blir det lätt smutsigt ? Vill sååå gärna ha men har lite svårt att motivera gubben till ett köp av ny suflett ( och helts då sittdelsöverdrag med ) när vi redan har två super fina...
Jag försökte fråga lite försiktigt om vi verkligen behövde vårat ljust beiga solsegel ( har en farmor som är en baddare på att sy ) men då gav han mig "låsa-in-frugan-på-psyket" minen, så jag släppte det rätt fort ;)
I min stol är det 13 kg.
Jag bäddar kmed fårfäll i botten, kudde med örngott för nyfödda ska väl ha kudde i vagnen eller? Och så filt och overall på bebisen och så liggdelslocket på.
Vid kallt väder så blir det nog åkpåse men då blir det väl för varmt med overall i en åkpåse va? Overallen är den bruna i manchester från PoP