Bugaboo-tråd nr 21
Den i Malmö blev min:)
Den i Malmö blev min:)
Det ända som inte va färgen mörkt grå så inte denim som det såg ut på bilden. Men helt ny i låda fick en helt ny svart åkpåse med oxå. Jag e super nöjd.
Det ända som inte stämde menar jag
Dom ville inte skicka o det va tur för mig som bor väldigt nära Malmö. Så vagnen e hämtad lådan ligger i bagaget:)
Nu monterar jag o det går väl bra beskrivningen en enkel. Men har ändå en fråga: när jag fällt ut chassit så den står på alla 4 hjulen ska den inte liksom klicka fast då nu när jag trycker på handtaget fälls den liksom ihop igen vad har jag missat? Har inte satt på ramen än kanske e det det som e grejen?!?!
Det va det som va grejen:)))))
Japp liggdel färdig monterad o nu av o nerpackad igen nu ska sittdelen provmonteras oxå bara men först kika/rösta på team orange i körslaget;)
AnPa- tack
mammageno- såg oxå den o tänkte typiskt nu ramlar det väl in delar sen tittade jag på min nya vagn o kände att jag e helt nöjd.
Va det mer än acta graco o maxi cosi babyskydd som passar?
Acta graco e ju gigantisk o vi har ju två bar till som ska få plats o maxin e ju megafon dyr:o
Insomnie- hade graco till dom två stora inkl bas o det e sååå smidigt o nu gillas tanken att lika lätt kunna klicka på den på vagnen.
Det var en av dom största o viktigaste funktionerna när vi valde vagn.
Har nyss bytat bil från en med "vanligt" baksäte till en vw touran däran har tre "riktiga" stolar i baksätet. Men en acta graco vete sjutton om det går då sätena ju är lite mindre än normalt jaja man får väl åka o prova när det närmar sig
Köpte ju en ny CAM från 2011 "begagnat" men aldrig använd. Har provrullat den lite med minsta sonen i o e så besviken. Funkar inte alls när man som vi bor på landet. Trodde inte det skulle va några problem då vi när vi e ute o går, går på landsvägarna här ute men minsta lilla det lutar o det gör det ju överallt här har jag märkt. Guuud vad tungkörd vagnen blir då.:(
Så blivit till att plocka fram vår gamla brio som e halvt sönder.
O vi dom precis fått ert plus på gravtestet igen, bebben som egentligen skulle åkt i buggan valde att inte stanna kvar i magenen nu e det alltså dags igen.
Men får nog bli en annan vagn för oss
Nu till min fråga sälja hela el sälja indelar?
Grå med svart topset, ligg+sitt, regnskydd, myggnät. Sittdelen monterad o använd kanske 3-4ggr. Liggdelen monterad en gång men aldrig använd.
Vad tror ni man kan ta för pris?