Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-09-23 13:11:00 följande:
    Funkar gör det, men det blir inte lika sträckt o fint
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-23 13:11:00 följande:
    Funkar gör det, men det blir inte lika sträckt o fint
    Jag har en frog, och jag har både frogsufletter till den och camelonsufletter. Jag köpte extra fästen till för jag tyckte inte att det alls att camelonsuffletten sitter fint utan de. De ger en annan spridning på suflettbågarna, som stäcker ut tyget.
  • Lindadjo

älsklingen87: Åh, vilken fin åkpåse! *älskar*. Tycker den passar både till brun och rosa. Rosa känndes ändå lite mer somrig till den, och den bruna var lite mer vintrig på något vis, lite neutralare.
    Och jag skulle nog inte störa mig på att det är canvas top och fleecesuffla. Tycker det var jättefint! Fin vagn du har!

• Lindadjo
    telgebo skrev 2011-09-23 21:46:51 följande:
    Frågar igen, kan man tvätta en naturvit lammfäll i tvättmaskin eller är det bara kemtvätt som gäller och vad kan det tänkas kosta?
    Jag har tvättat min grå krulliga lammfäll massvis av gånger. Kör den med ulltvättmedel på ullprogram. Och så får den dropptorka. Man måste sträcka skinnet några gånger under torktiden annars blir den hård.
    Nu vet jag ju att långt ifrån alla lammfällar är tvättbara, men jag hade hellre chansat än att lägga en bebis på en smutsig fårfäll.
    Har ni sett det här Engelska programmet med de 2 tanterna som går hem till folk som aldrig städar hemma och fixar till deras hus. De hade tagit prover från fårfällar hemma hos ett par, och det var inte trevligt. Efter det kommer jag tvätta lamfällen betydligt oftare än jag gjort hittills.
    Jag har haft samma fäll till alla mina barn, använt den i snart 8 år alltså, och den är väl tvättad kanske 10 gånger. Fortfarande jättefin, tycker faktiskt den blir finare i lockarna just efter en tvätt.
  • Lindadjo

Jag har en trilogic från acta graco, och den passar utmärk på adaptern. Stolen är från 06-07 och adaptern är helt ny, och det passar fint.

• Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-10-03 16:05:23 följande:
    yeees du är bäst!

tackade för dem i snackis
    Jag har ju varit lite off, så jag har missat det
  • Lindadjo
    TinkyWinky skrev 2011-10-06 08:48:44 följande:
    www.blocket.se/jonkoping/Buggaboo_Svart_36450...

är denna äkta eller fejk? Låter ju väääldigt billigt..
    Är det inte den det pratades om tidigare i tråden? Killen fyller år och kompisarna jävlas med honom genom att lägga ut en falsk annons? Eller vad det nu var?
  • Lindadjo
    standby skrev 2011-10-08 17:39:38 följande:
    Har precis satt i Bugga-åkpåse, den gamla sorten, sitter HUR bra som helst. *nöjd*
    Undrar dock varför den ena av de två jag har, den vita, saknar logga?? De fastsydda lapparna m Bugaboo på finns. Ngn föreslog tidigare att den kan ha tvättats bort men det finns verkligen inte ett spår av den.
    Jag har en brun åkpåse, gamla sorten, när jag fick den var loggan lite svag bara. Efter att jag tvättat den (efter rekomendationen) så är min också spårlöst borta.
    Fast jag tycker det är finare helt utan logga än en som är blekt och ful.
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2011-10-11 19:56:58 följande:
    och pumpa!
    Ja, du om någon vet väl hur viktigt det är med luft i hjulen kavat
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21