Bugaboo-tråd nr 21
MvH
På frog är bågarna samma som cam, men fästerna måste bytas.
Alltså det här med kvitto, jag har inte kvar kvittot från när jag köpte min bee+ ny i affären för 2 månader sedan. Men det stod ju aldrig ens på kvittot vad det var för nånting, så den har bara försvunnit i mängden av kvitton som ligger i plånboken. Inte så bra faktiskt, men jag är säkert inte ensam om det menar jag. Skulle jag alltså inte kunna sälja min bee någonsin då, bara för att jag inte har kvittot kvar?
Man behöver ju inte bli misstänksam bara för att alla inte sparar papper och dokument i fin ordning. Bara för att jag är en slarver betyder det ju inte att jag snott min vagn.
Jag är också sugen på att färga chassit, så jag ser fram emot bilderna ![]()
Det är ju inte jag som är ett geni, det finns ju som sagt många andra vagnar som har sånt solskydd, jag har ju bara saknat det på bugaboon
Jag syr lite sporadiskt på beställning Månsi, men ligger inte på något stort tyglager, så är det nånting speciellt man vill ha får man skicka tygerna till mig så syr jag och skickar tillbaka
Jag har ju några egna, som jag sytt till mig själv, men jag är så himla fäst vid de så jag vet inte om jag kan sälja någon av de
Lagt in lite bilder i bildtråden på min nya suffla med avtagbar solskärm... jag är lite kär själv
Om jag inte haft min bee som extravagn, och om jag velat ha ett billigare alternativ så hade jag helt klart, utan tvekan satsat på en Oyster från england. Swivelhjul fram, vändbar sits, lite mindre men ändå inte pytteliten, och härliga färger (eller tråksvart om man gillar det). Allt inkl frakt till dörren för 3000 kr.
Tror också man får ta isär delarna och göra om. Kan kanske funka. Det som blir svårt är väl flärpen, som ser rätt annorlunda ut. Antingen får man modifiera lite eller ha annat tyg, eller om det finns att få tag på samma tyg så köpa till lite. Eller så säljer du sufflorna och syr nya till donkeyn
Det man ska tänka på, eller iallafall ska veta om, är att om man beställer vagnar från England, så är de flamskyddsbehandlade. Övriga europa inkl. sverige har förbjudit flamskyddsbehandling av barnvagnar, men inte england. Kan vara bra att veta.