-
-
Nej, skip hop sitter inte bra på bugaboo. Mitt tips är att köpa en väska som går att fästa med krokar.Gizzie skrev 2011-10-12 23:00:43 följande:Har också en bugaboo CAM, har precis bytt till sitt delen och nu "fattar" jag vad alla menar med bugaboon. Hatade liggdelen
Men nu till sista problemet. Vad har ni för skötväska till? Har en skip hop med sån där lock över och tycker inte alls att de sitter bra. Glider ner och blir liksom böjd
Jag har ju-ju-be krokar på min vagn, och sen kan man ju ha vilken väska som hellst, bara den har ögglor som går att fästa i krokarna. Jag varierar mellan några olika väskor efter smak och behag. -
Den kan man ju lägga i varukorgenFröken Småland skrev 2011-10-13 10:39:14 följande:Nä, men så är det ju med de flesta lås att de går att knipsa av. Men man kan ju inte gå runt med en armerad kätting i fickan heller
-
Den hänger inte bara på kardborrebanden heller utan ligger faktiskt lite på chassit med. Iallafall på min frog. Så den håller för mer än man tror.faceprimer skrev 2011-10-21 17:25:37 följande:En fråga ang. varukorgen, är den bra? Tycker den känns lite, osäker, då den är fäst med kardborreband. Hur mycket i kg håller den för? -
Man blir ju lätt lite sugen på att testa deJoddan skrev 2011-10-22 22:36:22 följande:Kanske med de nya skidorna från Axsos???
-
Det ska gå att rucka uppåt och neråt iallafall, om det är det du menar. Likaså är ramen lite ruckbar på samma sätt.FrökenFräken11 skrev 2011-10-29 13:10:13 följande:Har precis satt ihop min vagn. Ni har säkert fått den här frågan förr men ska det gå att rucka handtaget lite fram och tillbaka? Alltså inte där man ställer in höjden utan där man vänder handtaget. Hoppas ni förstår vad jag menar. -
Jag har varit till min butik och fått nya framhjul till min nya bee. Vilken skillnad det blev. Det visade sig att jag hade ett par som inte svängde runt, det var fruktansvärt, men nu är de utbytta och nu älskar jag att köra mitt bee igen
Jag köpte vagnen i fredags, regestrerade in den på bugaboos sida, och såg ju redan samma dag att vagnen är precis från den tiden när hjulen inte var bra, så jag ringde till butiken, och de var 99% säkra att de redan bytt ut hjulen. Men vagnen var så trögsvängd så det var nära den åkte ut på blocket direkt alltså. Men idag när jag åkte upp för att klaga i butiken så stod de i princip och väntade på mig där, med en låda med nya hjul som de bytte direkt. Det visade sig att bugaboo hade ringt till butiken tydligen
-
Jag har bee som extravagn, den är mindre och man kan fälla ihop den i ett stycke, alltså utan att ta lös sittdelen först.Minnie7 skrev 2011-11-02 13:24:08 följande:Måste bara fråga- varför köper man bee och inte cameleon? Vad är fördelarna??
Men jag har kvar min frog som bruksvagn
Jag tar inte bee om jag ska på långpromenad.
-
Jag köpte mitt bee på en crazyday-dag som våran babyproffsenbutik hade i fredags. 40% på allt den första timmen, sen blev det 30% resten av dagen!! DET var ett bra erbjudande. Att få köpa en helt ny bee med 40% rabatt var bara för bra för att skulle kunna låta bli. Jag hade inte tänkt köpa en vagn åt mig annars, men vem säger nej till det?
-
Dum fråga, men du har väl tryckt upp de ordentligt,så att snäppfästerna kommit över kanten? Nya hjulen är ju lite tröga att få dit eftersom de är helt oslitna.