Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-01-28 08:52:45 följande:
    Jag hade bee (gamla) från sonen var 5 månader och det var hur bra som helst! Sedan när bee+ kom så fick han den när han var strax över ett. Har aldrig tyckt den är o-ombonad eller omysig. Har alltid älskar bee mars-oktober
    smaken är som baken

På söndag ska jag åka och kika på camen *saligt lycklig*
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2011-01-28 08:56:46 följande:
    Bee är verkligen inte oombonad, verkligen inte! Hur ombonad är en cameleon "helt naken" det blir ju vad man gör det till ?

Vi har störtälskat BEE, har haft cameleon men, nää bee är VÄLDIGT mkt smidigare, cameleon ÄR mer skrymmande.

Tror du kommer älska been, jag vet INGEN som använt någon annan vagn efter de köpt en bee.

I jag skulle inte heller köpa ett nest bara för 1 månad, verkligen inte.
    som sagt, smaken är som baken - du med fler tycker inte att den är oombonad... jag (och kanske fler även med mig )
    Jag tycker mer att det är en kompliteringsvagn... men det är MIN åsikt och jag förväntar mig inte alls att andra ska tycka som mig...
  • Tant Pruselius

Ase - se där det gick fort... Va ju iförrigår som frun började sin bee-"insamling" va Jag köpte min äldre bee ny i kartong m extra suffla för 3000 så jag tycker inte du ska betala mer än max 2000 för en beg....

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-01-29 23:28:47 följande:
    Inte nu... I våras när den kom Köpte svart den gången... Hade haft rött och khaki på min gamla bee... . Sålde den för övrigt för 4500
    vart hittade du den till det priset som ny?

Idag ska jag till haninge *förväntansfull*
  • Tant Pruselius

Hej alla proffs !
    Nu står det en cam 007 och väntar på kärlek i källarförrådet, hämtade hem pärlan igår.. and so far I love it! Meeeen så kom jag på nu att jag glömde fråga ´säljarn hur man fäller över/vänder styret... är det som om man ska fälla ihop den? vi har det gamla chassit....

• Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-01-31 08:51:48 följande:
    Precis som när man ska fälla ihop den. Man drar i plupparna på insidan och fäller handtaget över vagnen, iställer för nedåt, som när man fäller ihop
    misstänkte att så var fallet/lösningen då var jag inte helt ute och cyklade då

Tack för svar!
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-01-31 09:27:23 följande:
    Tant Pruselius

Kul att du fått hem den!!!! Glöm inte fota när du pimpat den
    I will ! I love it!Hjärta Denim is the shit!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21