Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

zasata skrev 2010-05-11 21:16:48 följande:
    bee-ready.blogspot.com/Har ni sätt dessa?Väntar på min sittdyna från kidzshopen än.. Så blev det en sådan här blå nu
    Jag har en röd, I like it! Den är hel toppen, gör att Been känns personlig och ombytlig.{#lang_emotions_heart} 
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-05-16 21:29:49 följande:
    Tiny tot sitsen passar bara den gamla ståbrädan. Jag hade köpt den nya då hade jag lätt kunnat växla mellan de olika vagnarna. Är ni två vuxna så kan ni ju ha Bee till 2 åringen och Cam till bebisen.
    vad är det för sits ni pratar om? Nyfiken
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2010-05-18 10:33:10 följande:
    Drömde att jag fick en rosa Bee+ inatt. Helt lycklig var jag tills jag märkte att de va en dröm ... * letar efter ngt att sälja så jag har samvete för en ny Bee*
    har du den äldre nu? eller har kanske haft
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-05-18 10:45:19 följande:
    Det var #1 på vad folk ville ha bort på Bee De behövdes för att den gamla Bee hade en massa mojänger på sidorna. Men den nya har inte det.
    Jaha ja... fast jag vill inte ha bort dem men jag är ju inte riktigt som alla andra Jag tycker som sagt att det gör den lite mer ombonad. Jag gillar suffletten's kojkännsla också... som gissningsvis är det #2 på vad folk ville ha bort på Bee

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2010-05-18 11:08:00 följande:
    Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...
    Så då ska jag släppa tanken på att byta min Bee mot en swift då...
    Jag gillar som sagt den äldre modellen. Men skulle ju inte tacka nej till att kanske testa en +
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-05-18 13:25:29 följande:
    Jag hade köpt sand då den alltid matchar eftersom din basfärg är sand. Jag ska ha en gul sittdyna till min rosa Bee. Vad tror ni om det?
    det blir toppen fint. Vart hittar du dyna till Bee? är det till + eller äldre?
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-05-18 13:39:37 följande:
    Jag har förbokat Bugaboos egna. Den ska komma i slutet av maj. Kolla med Kidzshop. Den ska passa alla Bugga modeller.
    oj, förhoppningsvis även äldre Been också då ...
    wäjh!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21