Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-01-21 08:18:35 följande:
    Storleksmässigt är det ingen skillnad men den nya är lite stadigare och tjockare. Båda passar Cameleon.
    är det den som kallas universal som ska passa alla modeller?
    Har hört i Bee-tråden att den är för lång och inte alls passar i bee+ som en hand i handske
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-21 21:10:26 följande:
    Det finns många färger på cambaser, min är klarblå men just den färgen har utgått. Men som sagt det finns många fina färger.
    den är såååååååååååå snygg den klarblå!
  • Tant Pruselius
    candlelight skrev 2011-01-21 21:27:26 följande:
    är det någon här som vet ifall suffletterna till Bugaboo bee + passar till en Bugaboo Bee?

har köpt en bugaboo bee (begagnad, köpt 2009) och den har ju en längre sufflett. går att dra längre fram alltså. och den är svart. men jag vill gärna kunna byta till en röd ibland, men när jag söker på internet så får jag bara fram sidor där det står sufflett till bugaboo bee +. den är ju mycket kortare.

passar de på bugaboo bee ändå?

eller är det olika mått på dem?
    nej plus sufletterna passar icke på den äldrre modellen av bee...
    kolla på tradera, där brukar det finnas sufletter till den äldre (och plus också iofs )
  • Tant Pruselius

tl79 - jag är absolut inte helt hundra men jag tror det finns en äldre variant som inte passar alla bugga modeller/chassin.... Men den nya ska passa alla.. Ink det nya(???) chassin *bollar vidare frågan till proffsen*

• Tant Pruselius
    sofie och laura skrev 2011-01-23 12:11:28 följande:

Jag köpte ju min Bugaboo i andra hand och märker att handtaget glider en aning!!!

Vart kan man laga detta och hur mycket för!
    Ser en massa prat på cyckelverkstan i sthlm är det ngt att Lita på eller ska jag direkt till bonti??
    Känner mig verkligen arg efter att jag kastat 7500 På en sitt del cameleon och att handtget börjar glida
    det var inte uppskattande!!!

det förstår jag för nu kan man köpa nya sitt camar för 7600 på kidzshop.se
  • Tant Pruselius
    sofie och laura skrev 2011-01-23 13:31:24 följande:
    ja det är en liten skruv på insidan!!
    Nya eller gammla chassit?
    nya men gamla modellen av nya som jag fattat det (rätta mig om jag har fel)
  • Tant Pruselius
    BeautifulFlower skrev 2011-01-23 15:14:50 följande:
    har idag bedställt en bugaboo ocean och passade även på att beställa rött och offwhite topset!* Lycklig*
    *avis*
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-23 16:26:36 följande:
    sämre å sämre beror väl på hur man ser på saken. Man kan ju få punka om man har lufthjul! men annars utöver de e de nog ingen skillnad
    och man kan väll byta ut dem då till dem skumfyllda?
  • Tant Pruselius
    thisissarah skrev 2011-01-23 16:35:59 följande:
    Man blir bara lite skraj att nåt kommer att hända med vagnen när man läser här om chassi som har strulat och däck. Är väl det som är bra att det inte finns års modeller så då passar det mesta om man skulle köpa tillbehör och reservdelar.
    men har du inte kikat på vagnen? eller kommer den med bussgods?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21