Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Bugaboo-tråd nr 21

stinamaria skrev 2011-01-25 13:55:29 följande:
     Jag är glad att jag tog en bild mett liggdel på innan så jag slipper byta inför framtida försäljning haha
    Ha ha
    * I dont't blame you *
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    BeautifulFlower skrev 2011-01-26 17:19:03 följande:
    var ute o provkörde min Cameleon-hämtad igår. Och efter ett ta började det knarra i ena bakhjulet, och det har ännu inte slutat. Går jag med vagnen hemma så knarrar det med. Vad kan det vara.. kan jag ha sattit hjulen åt fel håll? ( spelar det ens någon vilket hjul som sitter var...? ).
     Har inget att smörja med heller och bromsen sitter inte i heller...
    Det var ju någon annan som upplevde knarrande från vagnen i tråden ganska nyligen... men vet inte vem?
  • Bellbox
    bohusbebis skrev 2011-01-28 10:13:46 följande:
    åååå nu får jag separationsångest... vi hade just bestämt oss för att skiljas från bee:et snart, ungrackarn vill ju inte åka vagn längre!!!! och när hon väl gör det så är det på grusvägarna här hemma och då är lufthjul bättre. Men JAG vill ju ha Bee:et!!! Är det kanske därför man har selen - för att tvinga barnet att åka?
    ha ha ha...

Varför inte ta ett foto, förstora det, rama in det & hänga det på fin-platsen med speciell lampa som belyser?! Solig
    Det hade jag gjort  Drömmer
    (hi hi man kan ju också sätta på en fin sån där skylt på ramen med årtalen den fick "leva" hemma hos er; typ "2007-2011 RIP!")
  • Bellbox

....hm nu fick jag flera affärsidéer;
    "vi förevigar din Bugga! Skicka bild till oss & vi graverar in det på ett silversmycke; alla skavanker & repor som gjorde den personlig blir förevigade"

• Bellbox
    bohusbebis skrev 2011-01-28 12:03:08 följande:
    funderar mer på glasmonter alá konstgalleri (inte mossigt museum)
    smaken är som baken
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2011-01-28 21:57:17 följande:
    Det är ingen skillnad på en Cameleon från 2005 och en Cameleon från 2011. De har alltid sett exakt likadana ut, förutom chassits handtag som har funnits i två varianter.
    skulle vara intressant att veta om de t.ex förbättrat/förändrat smådetaljer på vagnen när de lanserade det "nya" chassit, såsom delar i framhjulen o.s.v... Vissa säger ju att deras rostat t.ex medan jag aldrig såg tillstymmelse till det (men det kanske berodde på ålder på vagnen eller vart man bodde? Min var typ 1,5 år gammal bara men jag bor i snö & slask m.m)
  • Bellbox
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-29 08:51:28 följande:
    att hjulen rostas tror jag beror på hur vida man har salt på vägarna eller grus.
    Den vintern vår fastighets skötare hade salt här rostade mina hjul! men bugaboo var vänliga nog att byta ut dom. 
    de e bara dom små silvriga bitarna som rostar men e man inte jävligt snabb med att ta bort de har man ju rost överallt. dock så körde min fastighetsägare på grus nu dom sista vintrarna och de har inte setts en tillstymmelse till rost på nån av min vagnar. 
    Första vagnen jag hade va av modell äldre 2006 den hade lite rost, den andra köpte jag 2009 alltså efter att man hade bytt chassit. och hjulen rostade iaf. 
    men som sagt efter att den hade bytts ut så kom de ingen rost! och av den orsaken e jag rätt övertygad om att de e de som avgör om man får rost eller inte.
    aha
    Tråkigt med rost
    Här saltas också men jag hade kanske bara tur då
  • Bellbox
    Swenglish skrev 2011-01-29 22:22:11 följande:
    Straw2008. ja, det kostar ca 250-300 och är två skumgummibitar som man sätter på med dragkedja. Bor su i STockholm kan du ringa Bonti och kolla om de har, annars kan Kidzshop beställa!
    oj! Låter avancerat med dragkedja Drömmer
  • Bellbox
    Billabong skrev 2011-01-31 11:24:21 följande:
    Själv tyckte jag Cameleon passade utmärkt i alla de tre åren vi hade den till vår dotter. Hon åkte iofs inte så mkt i den det senaste året eftersom hon då stod på ståbräda istället på syskonvagnen. Men ändå. De ggr hon åkte i den trivdes hon mkt bra.
    Håller med!
  • Bellbox
    Joddan skrev 2011-01-31 22:03:11 följande:
    Wailea

Det var en web-shop som hade 50% på allt i butiken. De hade skrivit i kund-mailet att det inte gällde vagnar men jag var inte kund d
    ?
    Förstår inte riktigt?
    Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21