• LR75

Bugaboo-tråd nr 21

SaraSelinda skrev 2010-03-16 17:06:05 följande:
    Glömde säga; dottern somnade DIREKT! Good sign ;)
    nice!! det är ju toppenbetyg! {#lang_emotions_smile}
  • LR75
    Madzo skrev 2010-03-16 17:52:39 följande:
    Ja alltså, tjejen vi handlade med va supersöt & jag tror absolut inte det är några problem att byta.. Bara så typiskt. För när hon började prata om de där adaptrarna såg hon så osäker ut när jag flera ggr frågade speciellt om dom funkade på en aktastol, jaaaa sa hon & fortsatte med att visa vagn & allt annat. Kände på mej att nått blev fel & tydligen blev det det åxå.. Men inte hela världen! :) Vi får åka upp igen helt enkelt.
    men se för sjutton till att dom kompenserar med något...typ en mugghållareoch vill dom inte ge ett bugga tillbehör propsa på något annat fint till bebisen. För 8 mil enkelresa är inte så bara.

Lycka till!!
  • LR75
    Joddan skrev 2010-03-17 17:21:34 följande:
    Vill köpa ett gammalt chassi (muttrar) o sälja mitt splitternya. Hittade ett för 750:-, är det bra??
    jag är inte så bra på priser. men jag skulle nog slå till. hugg det innan någon annan gör det!
  • LR75
    Ia 70 skrev 2010-03-18 08:28:07 följande:
    Nu har jag fått mitt nya chassi Det kom igår- Så tre arbetsdagar tog det bara (med UPS) Känns bra med ett nytt o fräscht chassi o hoppas att det håller nu då garantin går ut i september.
    *trycker på gilla-knappen*
  • LR75
    Fröken Småland skrev 2010-03-19 22:20:43 följande:
    Rykande färsk (så färsk att sufflett och varukorg inte släppts på marknaden ännu ) Bugaboo BY Småland
    men hur grym är du då?
    f-n va coolt!!

köpt mönster på tradera? {#lang_emotions_wink}
  • LR75

(hoppas det framgår att det där med tradera var ett skämt)

• LR75
    Fröken Småland skrev 2010-03-20 10:34:15 följande:
    Stargirl: jag kan eventuellt överväga att byta jämnt mot din bas k *generös* Miss Boring: jag har oanade talanger
     har stargirl en bas k? isf, jag = avis.
  • LR75
    mollan nu skrev 2010-03-20 15:31:43 följande:
    gaaa mitt chassi har pajat. Hela styret lossnade på vänter sida vid den kromade knoppen. Fick allt i handen på väg upp för ett trappsteg. Vagnen är från mars -07 så det blir till att köpa nytt chassi. Jag som var så glad för jag hade ett mes skruv så man slipper glidande handtag.
    aj då, hoppas att allt gick bra med den som satt i vagnen.
  • LR75
    Stargirl skrev 2010-03-20 20:13:58 följande:
    flinar....jep äger en sådan. Den är dock packad inför eventuella barnbarn.
    wow säger jag bara!!! {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21