• LR75

Bugaboo-tråd nr 21

sisterinlaw skrev 2010-05-03 20:26:02 följande:
    Nu har vi fått vår Cameleon Offwhite Ltd Ed! Mycket nöjda är vi .  Det enda negativa är att det offwhitea parasollet inte matchar i ton så det ska bytas mot ett svart. Kanske fick vi en felleverans och fick ett i sand istället för det är verkligen rätt stor skillnad. Har hursomhelst reklamerat eftersom den typen av nyansskillnader bör kommuniceras tydligt på hemsidan. Är faktiskt inte så imponerad av kidzshop hittills och om de försöker friskriva sig från detta lär jag få ännu mindre respekt för dem.
    kan du fota och lägga bild på nyansskillnaderna i bildtråden?
  • LR75
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-08 23:52:23 följande:
    Tjohej, idag satte jag på den nya offwhite sufflan och matchar med parasollet.... Tyvärrrrrrrr hatar min son sin vagn, hur jag än pimpar den... Är grymt förbittrad över detta faktum men skam den som ger sig, jag hoppas på att sittdelen blir bättre sedan. Han är bara 7 veckor så det dröjer ett tag ;)
    men är han bara 7 veckor så kan du trösta dig med att det inte är buggans fel...det hade nog inte spelat någon roll vilken vagn du haft.
    hur har du bäddat åt honom?
  • LR75
    Mymemlan skrev 2010-05-08 16:22:19 följande:
    Hallå! Jag funderar på att köpa mig en begagnad Bugga Cameleon och nu vill jag ha lite råd av er experter! Det är en brun bugga från hösten 2008, har hört nått om glidande chassi, vilka årsmodeler gäller det? Här är länken till den jag ska köpa om ni orkar kolla, www.blocket.se/vasterbotten/Bugaboo_Cameleon_.... Vad tror in? Blir det ett bra köp? Brister och sånt får ni gärna tala om, jag har ju blivit kär! :) Har en emmaljunga city cross annar men kmr behålla båda vagnarna :)
    Tycker att jag känner igen bilden på den vagnen och tror den har florerat i bldtråden eller ev i nån av de gamla buggatrådarna så det borde vara nån som hänger här som äger vagnen.
  • LR75
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-09 21:03:35 följande:
    ja men då har han det ju mysigt bäddat så då är det nog bara så att han inte gillar att ligga i vagn bara. vissa bebisar är ju så. det blir säkert annorlunda sen när han får sittdelen. och så är han ju ganska "ny" fortfarande så han vänjer sig nog vid leggdelen snart.
  • LR75
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-09 13:59:59 följande:
    En bekant är ute efter en beg bugga. Ser på blocket att folk annonserserar sina 08or till enligt henne skyhöga priser även fast dom har tillbehör Obs ej mina anonnser * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_beigh_fint_s... * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__08... * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_08_chassi_fr... * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_08_... VAd tycker ni? höga eller rimliga priser?
    rätt höga, men så kan man ju pruta så att man skäms också ;)
  • LR75
    lissats skrev 2010-05-09 15:28:57 följande:
    Satt och kollade på begagnade på blocket. Hittade det här. Helt nya för 8000:-. Någon hake tro? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__10... (inte min annons)
    hmmm...jag bor på grannön till dom så man kanske skulle ta sig en sväng för att kolla. nån som ringt dom och kollat läget?
  • LR75
    Berit82 skrev 2010-05-12 18:12:25 följande:
    Kommer ni ihåg den misstänkta nya buggan på Tradera som det var en del snack om i tråden? Tydligen tog inte Tradera min anmälan på allvar... Stackars köpare. www.tradera.com/NY-BUGABOO-CAMELEON-auktion_3...
    ja, man hade det ju på känn. men den som köpt vagnen borde ju kunnat spåra personen med hjälp av kontonumret?
    så j-vla tråkigt när folk håller på sådär...fy för såna människor.
  • LR75
    Xst skrev 2010-05-12 21:56:29 följande:
    Polisanmälan: De spårar kontonummer och även ipadress som använts osv. De hittar puckot sen får man väl se om det läggs ner på brist på bevis.. tyvärr vanligt.
    hej älskling!

mmmm, så är det väl tyvärr.
  • LR75
    Joddan skrev 2010-05-12 22:50:16 följande:
    ja, herregud. men det var ju jätte konstigt att dom la ner det tycker jag. antaratt det är den jag tänker på? och du var ju inte ensam att bli lurad där, var ju fler som polisänmälde.
    man önskar ju att man kunde få lite mer info om vem som köpte denna vagn...och vem som sålde.
    folk är så fula som gör så här.
    stackars den som köpte den här vagnen...
  • LR75
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-13 14:40:43 följande:
    Min dotter gillar inte vagn. Som bebis ville hon inte alls ligga i den.Provade att ha en kudde i liggvagnen så hon kunde titta ut och det gillade hon korta stunder. Var borta på semester och kom hem när hon var 10 månader och då fick hon sitta i sittdelen vänd framfåt. Vägrade annat. Men man får ju prova sig fram
    men oj, hade ni liggdel tills hon var 10 månader? {#lang_emotions_surprised}

eller är det bara jag som missuppfattat? personligen älskar jag liggdelen för jag tycker den e så snygg och hade vår minsting godtagit den så länge hade jag jublat.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21