• LR75

Bugaboo-tråd nr 21

Liten Mjau skrev 2010-03-23 20:29:02 följande:
    Jag har fästen till bee kvar.. inboxa mig om du är intresserad. Kan skickas för en billig peng
    ops, inte "annonsera" i tråden!
  • LR75
    Liten Mjau skrev 2010-03-23 20:54:11 följande:
    beror på hur man tolkar det.... Står inget om försäljning..
    iofs inte...jag tolkade det bara så.
  • LR75
    mollan nu skrev 2010-03-24 19:15:23 följande:
    men har du någon som vill åka vagn fortfarande Fråga ang chassit. Funderar på att beställa ett från babytrader, 149 euro. Visst har de slutat sälja de som glider nu?
    men ett chassi kan ju börja glida om man misshandlar det. tex drar det i trappor och liknande.
  • LR75
    solouniko skrev 2010-03-25 09:27:34 följande:
    La in lite nya bilder på vagnen och nya skötväskan i BT NU vill vi bli friska här så vi kan ut och brumma!
    SNYGGT!!!! {#lang_emotions_smile}
  • LR75

Fröken Småland - Du är är en stjärna. Tycker din klädsel är helcool!

• LR75
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-02 19:37:28 följande:
    Hej hej tjejer :) Skall själv ha en bugga och kikar in och tjuvläser lite va ni skrivigt, alltid bra att få positiva och negativa recensioner av folk som vet va de talar om ^^ hoppas det är ok?
    varmt välkommen in i buggaland!
  • LR75
    stinamaria skrev 2010-04-02 22:38:21 följande:
    På tal om handledsremmen så fattar inte jag den. Det finns ju ingen ögla att trä igenom handen så man kan ha den runt handleden? Det fanns det på både min p&t´s och på min UJ. Hur är det tänkt att man ska använda denna?
    i bildtråden på bild 2 så syns hanledsremmen ganska bra, hur den är konstruerad alltså.
  • LR75

hade lite tråkigt på påskaftonskvällen...så nu är buggan nyservad (igen) putsad, rengjorda däck som glänser, åkpåsen rollad och varukorgen tvättad då den behövde få tillbaka sin egna bruna färg, alla hårstrån i framdäcken borta. Känns bra!!

• LR75
    Joddan skrev 2010-04-03 23:45:27 följande:
    Jag kör med silicon, det är ju det som Bugaboo rekomenderat tidigare. Men om det är det bästa vet jag inte?
    Men jag kan ärligt erkänna att just nu så har maken använt all min siliconspray till bilen...så den här tvätten fick den vara utan. Men jag torkade den noga...hehe tog fram hårtorken och körde med kalluft. Till däcken använder jag just nu amor all. Stora däcken blir som nya. De svängbara blir iaf som nya på sidorna.

Vad använder ni andra när ni servar vagnen?
    Och hur ofta servar ni vagnen?

Jag brukar ge vagnen en uppfräschning en gång i månaden, ibland kan det bli oftare om det behövs.
  • LR75
    Fröken Småland skrev 2010-04-04 19:24:53 följande:
    *skippar mässan och sticker till Idoluttagningen istället*
    *hakar lätt på*
    det här kan ju bli lika kul som jippot på 1a klass
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21