-
-
haha ja den var verkligen speciellFröken Småland skrev 2011-01-12 11:43:13 följande:Ja, just det! Den hade jag helt glömt, ser ju jättefin ut!
Jag kom på vilket flicknamnet var *fniss*
Bibi var det ju! Ser lite - skum - ut men funkar kanske?
www.mummasmate.com.au/
Och lite väl stor kanske. Men en kul idé
-
gå in på förra sidan och klicka på original länken så kommer ni till vagnenSjukhus Mamman skrev 2011-01-12 18:12:20 följande:men den annonsen ligger väl inte kvar? eller e de jag som e dum?
¨
Tyckte annonsen var lite skum, men man vet ju aldrig.. -
måste bara fråga en säkert dum fråga
Men nu när vi satt på liggdelen osv så när man klickar loss den från chassit och skall ställa ned den på golvet eller bordet så är det ju en stålbåge i mitten av ramen.. det finns ju 4 grejer under så den skall stå stadigt men nu står den ju inte å stadigt på den där bågen tycker jag?? innan jag satte på ramen så satte jag den åt fel håll om man säger så men då hamnar ju bågen uppåt i stället så då går det ju inte att få på liggdelen
men har jag gjort korrekt
På bilden i instruktionsboken så syns inte pinnen men det gör den däremot på bilden på sittdelen ..
-
haha ja då har jag nog gjort rättSjukhus Mamman skrev 2011-01-13 13:31:26 följande:Smint, jag förstår inte vad du undrar över
men ja pinnen ska vara där 
men den står ju inte riktigt plant då menade jag bara.. den hade ju stått planare om man kunnat ta bort pinnen
Men då har jag gjort rätt iaf.
-
är det inte det här ni far efter?
kidzshop.jetshop.se/bugaboo-cameleon-toppset-nya-farger-p-553-c-169.aspx
-
och så välj färg i listan? eller jag har iofs inte läst så noga vad ni skall ha

-
aha ni skulle ha till bee+? då var jag fel ute

-
Sorry ;)
-
den vagnen vi köpt begagnat nu är ena hjulet defekt.. det har nog också spruckit i där man skall trycka in när man skall ta bort hjulet.. Men han hade lagat det.. Men han drog av på priset om vi ville köpa ett nytt själv och har hittat en sida som säljer ganska billiga delar till bugaboo..Joddan skrev 2011-01-16 14:50:25 följande:Mitt ena swirvelhjul gick av faktiskt! Den svarta ploppen där uppe sprack och gick av. Har även en vännina nu som reklamerar hennes vinterhjul för de har börjat kunna svänga och åka "utåt" hur läskigt som helst.
Med tanke på den gamla artikeln ovan