-
-
Har ni bytt till sittdel innan 6 månader? Min son är halvförtjust i att ligga ned i vagnen när han är vaken så jag tänkte testa att byta och se om det blir skillnad om han ser lite mera..
dom sitter ju ergonomiskt så det kan väl inte vara någon fara för ryggen?
-
tack. ja han är ju 5 månader så det är ju mittemellan
-
vi får prova helt enkelt. har fått på den nu iaf,. det enda jag kan tänka är hur benen blir när han ligger ned helt, om det blodet rinner ned från fötterna?OsynligtSmåkryp skrev 2011-07-06 14:40:53 följande:Vi bytte för någon vecka sedan, min lilltös blir 6 mån nu den 10:e.
Hon vantrivdes absolut inte i liggdelen men ville gärna sitta upp, låg och gjorde sit-ups konstant.
Nu får hon sitta i mellanläget och är såååå nöjd.
-
eller stokke vagnen? den är ju sjukt ful..
-
En fråga, satte på terränghjulen idag då vi skulle ut i skogen. Min kompis sa för ett tag sedan att hon kunde svänga med sina terränghjul lite granna, såg att det finns en vit spak? På hjulet, kan man trycka på den eller nåt? Annars vet jag inte vad den vita grejen är till för
-
Ah tack för svaret
ja att fälla ihop den med dom hjulen på verkade svårt annars. -
Såg en blå donkey idag på Djurgården. Mycket snygg. Med 2 sittdelar.
Den begagnade vagnen vi köpte var från 08 och inte så mkt använd, den såldes med vinterhjulen också, han hade den ute för 5000 men sänkte den till 4000 för att vi inte kunde komma och se på den utan vi skickade mina föräldrar. Och så fick vi ett nytt oanvänt chassi också. Men priserna varierar väl lite på vart i landet man bor ovkså -
Spigg: mkt möjligt att det var din, pratade i telefon samtidgt som jag försökte visa
Min kompis vagnen. Var utanför junibacken vid halv 2 tiden. -
Spigg: haha roligt, den såh grym ut iaf, min kompis tyckte likadant. Är det många som kommer fram och vill fråga om den? Så
Många rullar det ju inte än här hemma -
är det någon här inne som syr bumperband och säljer? eller det kanske jag redan har frågat om, dom är så fina iaf
den där vita vagnen, kostas? är det länge sedan den fanns? jag har ett minne av att bland dom första bugaboo jag såg var just den, och den tyckte jag var gräsligt ful.
-
Jag är bara 159 lång och tycker vagnen är toppen. Den passar nog kortare bättre än jättemånga. Sambon är 190 lång men har heller inga problem med den, förutom att han måste böja sig ned längre
-
Passar alla mugghållare på buggan? Eller sitter dom mer eller mindre bra?
-
tack för svar, får bli att beställa en sådan dåannat82 skrev 2011-08-23 09:54:12 följande:Buggans egna är verkligen bäst.
Hade en sån där universal, som spänns fast, i början eftersom jag ändå hade en, men bytte väldigt snabbt till buggans egen och har inte ångra mig
Den är även enkel att ta bort när man inte vill ha den
-
Vi flög förra veckan och hade tänkt ta med buggan och hyra airshell väska. Men eftersom vi flög tidigt så ville jag inte stå där med ngt strul. Så vi tog med oss vår baby jogger istället. Men såg andra som hade hyrt väskan och den såg grymt bra ut.
Men kolla med ditt flygbolag om
Du får en påse för det fick man inte längre med det charter bolag vi åkte så det blev till att köpa en plastpåse istället. Men den höll och vagnen höll
-
Kan man vinkla terränghjulen något så man kan fälla ihop chassit med dom på eller måste man ta bort hjulen? Vet att någon sa att man kunde trycka på det vita så det gick att röra dom lite.. Men jag fattar inte hur man gör.
-
Tack så mycket, fungerade precis som du beskrev.
-
Taz: ja det är så, jag var också tveksam men kände på en i butik och det skall vara så. Blir ju lite tyngd i när bebisen ligger där också.
-
Menar du framhjulen? Går att trycka in små spärrar på den svarta pinnen som sticker upp och sedan dra ut dem ur hålet