• LHUF

Bugaboo-tråd nr 21

Isbit skrev 2011-01-23 09:43:40 följande:
    Hej
    Jag har försökt leta på nätet var mankan köpa bugaboo men hittar inte.
    Så vet ni? Jag vill ju först känna på den.
    Bor inte i Stockholm
    sök på återförsäljare bugaboo pch staden du bor i?
    Tilde 080319
  • LHUF
    Bellbox skrev 2011-01-23 12:21:09 följande:
    Ja även de första "nya" chassina har dessa vingar... men det är (nu har jag ju sålt min vagn så kan inte se den framför mig) men tror det är på insidan av dessa spännen på ramen/handtaget som du kan se om det är en liten skruv?
    (rätta mig gärna någon om jag skriver fel)
    sofie och laura skrev 2011-01-23 12:17:21 följande:
    Ja och det är lufthjul  suck ?
    Ska jag inhandla ett nytt chassi och slänga mer pengar på vagnen som jag fan inte vikll använda känner mig så osäker Handtaget vickar ju en aning och sittdelen med vickar lite
    Att handtaget vickar lite är så det ska vara (om det inte är extremt) för någon lärde mig här att det är del av fjädringen.
    *hoppas jag säger rätt*
    så har jag också förståt det att handtaget skall vicka lite, var inne i en butik och kände på en vagn där och det kändes precis som den vi köpt begagnad.. liggdelen vickar ju lite också och samma i butiken..

vi har iaf popnitar på vårat chassi som är nytt. 
    Tilde 080319
  • LHUF
    Isbit skrev 2011-01-23 13:06:29 följande:
    det är ju det jaggjortmen hittar inget.  Min närmaste stad är Hudiksvall
    ok, nja hittar inget, men i sundsvall fanns det en butik men det är ju lite långt kanske, om du då redan har en bit till hudiksvall...
    Tilde 080319
  • LHUF
    Isbit skrev 2011-01-23 14:54:43 följande:
    Vilken butik i Sundsvall är det då?
    www.bugaboo.com/retail-locator&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=2&_retail_WAR_retail_INSTANCE_nKK6_struts_action=%2Fretail%2Fview

hoppas länken fungerar... annars gå in på bugaboo.com sök på retailers och så län och kommun..
    Tilde 080319
  • LHUF
    Isbit skrev 2011-01-23 17:27:53 följande:
    äh jag hittar inte. Jag ger upp
    Men på den länken kommer du ju till butiken i sundsvall  
    Tilde 080319
  • LHUF

gud så fint skydd till bumperbaren.. Ni får virka och sälja

Tilde 080319
  • LHUF
    Haven09 skrev 2011-01-29 11:49:38 följande:
    Får man hemlevererat på en
    Helg?
    Någon som fått på en lördag från shenker?
    Tveksamt, tror inte dom kör ut privat på helgen.. Men kanske till företag.. men ring och fråga
    Tilde 080319
  • LHUF
    Helene OSV skrev 2011-02-28 23:47:51 följande:
    Bästa stället att köpa ståbräda?
    (är buggas egen bäst till cam?)
    Jag köpte min på familjetorget.se fast i deras butik. kollade på priser och tyckte det låg lika överallt. den funkar bra men undrar hur länge spännanordningen funkar.. 
    Tilde 080319, Hugo 110203
  • LHUF

Måste fråga, är det skillnad i storlek på chassina?   vi köpte ju en begagnad vagn och fick med ett helt nytt chassi med popnitar och även det gamla chassit med skruvar som hade börjat glida lite. Men det gamla känns mycket mindre när man fällt i hop det. Eller så är det vi som gör helt fel när vi skall fälla i hop det nya chassit. 

Förövrigt är jag supernöjd med vagnen så här långt, och längtar tills vi kan sätta på snurrhjulen. 

Tilde 080319, Hugo 110203
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21