• LHUF

Bugaboo-tråd nr 21

man bör ha en madrass i sittdelen?  det följde inte med någon i vårat köp på blocket.

Tilde 080319
  • LHUF
    Asereht skrev 2011-05-25 12:18:14 följande:
    Madrass i sittdelen?
    menar sittdyna 
    Tilde 080319
  • LHUF
    Asereht skrev 2011-05-25 13:48:07 följande:
    Sittdyna är en smaksak, jag tycker det är trevligt för barnet att sitta på + att det är lätt att ta ur och tvätta, men som sagt är det en smaksak.
    ok, kanske skall köpa en sådan när sittdelen skall användas.

fin blogg du hade säljer du sådana bygelskydd? 
    Tilde 080319
  • LHUF

Tror dom satte dit popnitar istället för skruvar?

Vi fick med chassit som gled när vi köpte vår beggad och ett nytt chassi. Kikade på det som gled och det märktes knappt på det.

• LHUF

Den som tipsade om solsufletten från aussie finest, vilken storlek har ni?  kikade på sidan, men det stod att den stora passade tvillingvagnar?

men den kanske funkar på vanlig vagn också? 

Tilde 080319
  • LHUF

När vi köpte vår vagn begagnad så var ena hjulet trasigt så beställde ett nytt, bytte dom efter snön försvann och nu ser dom lika slitna ut, så dom ser kanske mer slitna ut ön vad dom egentligen är

• LHUF

Sara e, kände inte igen sakerna i annonsen, såg lite fejk ut? Det ser ut som liggdelen är lite rund. Men jag har inte koll på de gamla modellerna visserligen.

• LHUF

Någon som vet om organizer väskan finns i fysisk butik? Skulle vilja klämma på den innan jag ev köper den.

• LHUF

tjohej

funderar på att köpa en sommarsuflett till vagnen, men blir det inte väldigt ljust i vagnen då? och solen stör väl när den skiner in genom lufthålen?

så svårt med värme och sol.. 

Tilde 080319
  • LHUF
    standby skrev 2011-06-15 13:36:28 följande:
    smint - det blir helt klart ljusare i vagnen. Solen kommer in men stör inte min 10-veckors som annars blir väldigt störd av solen.
    Jag kör sommarsufflan ihop m UV-skyddet och tycker det känns luftigt och bra.
    Gillar inte att täcka m filt, blir för tätt o instängt lätt tycker jag.
    tack för svar. Tycker det blir så varmt i vagnen nu när det steker på.. uv skyddet har jag inte köpt, för solen borde ju skina in i det också?  har haft en tunn filt hängandes på vagnen. så det inte blir tätt..
    Tilde 080319
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21