Inlägg från: linaloo |Visa alla inlägg
  • linaloo

Bugaboo-tråd nr 21

Om det är posten som levererar, så brukar de inte ringa före. Om man inte är hemma så lämnar de ett meddelande att de försökt leverera (eller så står det så om man söker på kollinumret). De brukar göra ett till försök, är man då inte hemma så får man åka och hämta den själv istället. Så var det varje fall när jag beställde en symaskin från England och Posten skulle leverera. 

Freja 7 april 2011 ♥
  • linaloo

Tips, jag har en Osprey väska som jag köpt på utebutiken. Ingen skötväska, men alldeles lagom stor, 2 större fack, sen flera små, både med och utan dragkedja. +Flera andra små finesser. Tror det är någon form av cykelväska. Sitter perfekt på buggan då axelremmen är jättelätt att justera. Behövs inga krokar. Dessutom är den snygg. 

Freja 7 april 2011 ♥
  • linaloo

FrökenFräken76: Satsar på en Osprey :P

Ska se om jag hittar en bild.

Har dock ingen bild när den sitter på vagnen, men jag tycker den sitter jättebra. De gröna flärparna kan man byta ut, ma får med grå, rosa, gröna och bruna. 
    Freja 7 april 2011 ♥
  • linaloo
    Fröken Småland skrev 2011-11-20 20:10:20 följande:
    Vad fin den var. Jag vet att Osprey har en del läckra ryggsäckar men visste inte att de gjorde axelväskor.
    Tack, jo jag gillar den skarpt! Föll för den direkt. Alla andra skötväskor o väskor jag tittade på hade alltid nåt fel, antingen konstig axelrem, fack som saknades, för liten, för stor, ful eller dyl. Tyckte det var jättesvårt att hitta nån som hade allt.   
    Freja 7 april 2011 ♥
  • linaloo
    Tibell skrev 2011-11-20 20:26:22 följande:
    Linaloo : Wow vad fin den var :) är köpt vart ? Om du någon gång skulle hinna eller komma ihåg att fota när den sitter på vagnen så lägg gärna ut en bild här :)
    På Utebutiken i Umeå är den köpt. Men det är väl en kedja? borde varje fall gå att få tag på på fler ställen. Ska se om jag kan fixa en bild när den sitter på vagnen!
    Freja 7 april 2011 ♥
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21