JessiWill skrev 2012-01-10 18:33:11 följande:
Ja jag har redan skrivit att jag var otålig, men jag vet sen innan att man brukar få snabba svar här inne därav att jag frågade här :) Och det kunde jag ju inte veta direkt, utan drog som slutsats att det kanske hängde fler folk i denna tråden än åsnans, och att det var därför.
Och som jag skrev i denna tråden nyss så gick jag minst 15 sidor tillbaka, och inte 1-3. Men jag vill ha fler alternativ, fler internetsidor så jag kan jämföra priser- därav att jag stod kvar vid min fråga.
Och det jag menade med att skriva in i Ts var inte självfallet inte priset på vagnen, utan leverantörerna utomlands som man kan beställa vagnen ifrån.
Det jag tycker känns läskigt är att beställa via mail, jag vet inte varför men tycker inte det känns lika tryggt. Hade gärna hellre velat att det såg ut som hos svenska leverantörer, men man kan ju inte få allt.
Men som det ser ut nu blir det nog att beställa från Sverige, allt det andra verkar så krångligt.
Sökt och sökt på nätet men inte blivit så mycket klokare.
Tack för att du tog dig tid att svara=)
Jag har flera gånger senaste veckan svarat på vad en Donkey duo kostar från pramworld, vad frakten går på, hur de sköter reklamationer, vad totalpriset blev osv. (ca11500kr). Om man läser lite (ett par sidor tillbaka bara) så står det även att pramworld verkar vara de som har bäst pris just nu. Jag har själv kollat runt massor och jämfört priser innan jag beställde därifrån. Tyckte oxå att det verkade läskigt att beställa via mail. Men ge dem en chans, jag känner mig trygg med dem. Svarar supersnabbt på mail, trevliga på telefon osv. +att väldigt många andra här i trådarna har beställt utan nå problem.
Däremot tycker jag att det är lite jobbigt att svara 3-5 gånger på samma fråga på ett par dagar bara. Hade man bara läst ett par inlägg tillbaka, så hade man hittat ett svar direkt. Jag upplever det så att folk gärna svarar på frågor, men om svaret på frågan finns några inlägg upp så "orkar" man inte svara igen. Tycker att man kan läsa de senaste inläggen varje fall innan man frågar.