Bugaboo-tråd nr 21
Åh Asereht - din härliga tokstolle - vad blir det den här gången?
Åh Asereht - din härliga tokstolle - vad blir det den här gången?
Blue Topaz: alltså, nu känner jag mig lite som en stalker
, men för kanske en månad sedan åt min mellanson och jag fredagslunch på Ikea bby och i restaurangen spanade jag väldigt noga in en grön gecko med röd skinnskötväska. Kanske din? Jag har för övrigt bara en skötväska - en oioi.
Blue Topaz: om det var du så satt du vid barnleken närmast där man får maten och jag satt vid den längre bort. Jag hade antingen sandbas och off white-top eller babyskydd på chassit.
Blue Topaz: lång och blond stämmer, men inte smal
. Komiskt! Vet att jag tänkte att jag skulle skriva här i tråden att jag sett en sjukt snygg vagn, men aldrig kom till skott.
Vilken fin skötväska! Jag måste nog fundera på om jag verkligen inte behöver en ny skötväska av något slag. Man kan väl inte ha samma till två barn
.
Tack förresten ni som tipsade om vagskrokarna. De är ju toppen! Många stjärnor till er!!
Lindadjo: de här blev det www.littlekidscorner.se/sv/product/3336/Hooks-n-Stroll-barnvagnskrokar-2-pack. De är rätt fula, men bra. Hade nog hellre haft de från addstroller, men men. Min skötväska är svart och det matchar ju varken sandbasen, off white-toppen eller oceantoppen. Katastrof!!
Jag har en oioi carry-all. Den hänger inte optimalt på vagnen, men är i övrigt snygg och bra.
Go for it!
Herregud vilken snygg sufflett du sytt Lindadjo! Varför skapar denna tråd behov som man inte visste att man hade
.
Jag får nog lämna tråden... ;)