Inlägg från: Blondie 80 |Visa alla inlägg
  • Blondie 80

Bugaboo-tråd nr 21

Åh Asereht - din härliga tokstolle - vad blir det den här gången?

• Blondie 80

Blue Topaz: alltså, nu känner jag mig lite som en stalker , men för kanske en månad sedan åt min mellanson och jag fredagslunch på Ikea bby och i restaurangen spanade jag väldigt noga in en grön gecko med röd skinnskötväska. Kanske din? Jag har för övrigt bara en skötväska - en oioi.

• Blondie 80

Blue Topaz: om det var du så satt du vid barnleken närmast där man får maten och jag satt vid den längre bort. Jag hade antingen sandbas och off white-top eller babyskydd på chassit.

• Blondie 80

Blue Topaz: lång och blond stämmer, men inte smal . Komiskt! Vet att jag tänkte att jag skulle skriva här i tråden att jag sett en sjukt snygg vagn, men aldrig kom till skott.

• Blondie 80

Vilken fin skötväska! Jag måste nog fundera på om jag verkligen inte behöver en ny skötväska av något slag. Man kan väl inte ha samma till två barn .

Tack förresten ni som tipsade om vagskrokarna. De är ju toppen! Många stjärnor till er!!

• Blondie 80

Jag har en oioi carry-all. Den hänger inte optimalt på vagnen, men är i övrigt snygg och bra.

• Blondie 80

Herregud vilken snygg sufflett du sytt Lindadjo! Varför skapar denna tråd behov som man inte visste att man hade .

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21