Inlägg från: Blondie 80 |Visa alla inlägg
  • Blondie 80

Bugaboo-tråd nr 21

Min sittdel har inte något märke (köpt på Bonti).

• Blondie 80

RT: säger du det . Fast på FB känner jag mig som en amatör. Har bara haft typ 6 vagnar och bara en bugga .

• Blondie 80

Låter härligt Red Topaz! Jag skulle SÅ gärna vilja ha en hemsydd suffla, men kan inte riktigt komma på hur jag vill ha den.

• Blondie 80

RT: jag vet inte riktigt. Jag gillar mönster och prickar och älskar turkos och grönt. Funderar lite på en turkos/ljusblå skötväska med körsbär på och i så fall vill jag nog ha rött tyg med vita prickar på insidan. Utsidan vet jag inte. Om jag inte köper ny skötväska vet jag inte alls. Har oioi floral jaquard nu.

• Blondie 80

Robzmarley: de passar, men sitter inte helt optimalt utan glider lite. Tror att buggas egna och 7am sitter bäst.

• Blondie 80

Bling: jag hade parasoll till liggdelen, men jag tycker parasoll över lag är en knepig produkt.

Olivia: tradera kanske?

• Blondie 80

Fixade min vagn igår och upptäckte då att ena axelremmen på min camsele är felträdd. Kan man lossa spännena eller är det bara att reklamera? Känns ju sjukt löjligt för något så litet.

• Blondie 80
    Arlene86 skrev 2012-03-03 01:23:35 följande:
    Bee + All black beställd såhär på kvällskvisten, ett tips!  låt era män dricka lite rödvin och , några glas whisky.....klappat och klart.
    Eller så får inte mannen bestämma alls . Råkade köpa en Bee+denim igår kväll.
    Edvin 050902, Julius 080217 & Sixten 110626; seriously-pysslig.blogspot.com
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21