Inlägg från: Blondie 80 |Visa alla inlägg
  • Blondie 80

Bugaboo-tråd nr 21

Puh, då har jag inte tappat bort något. Köper man silikonspray separat nu? Tack Frk Småland!

• Blondie 80

Jag har övertalat en kompis att beställa Donkyn från pramworld enbart baserat på vad jag läst i den tråden. Snacka om galen kompis jag har .

• Blondie 80

Du är ju helt vild Blue Topaz! Me like ;).

Idag körde jag min nästan fyraåring till förskolan i CAMen (det här är min första bugga och storebror åker inte vagn så jag har inte tänkt tanken tidigare). Han var lite väl lång, men det gick verkligen jättebra och lätt att köra. Nu ojar jag mig dock över att hans skor smutsade ner "mammas vagn";). Måste fixa det ikväll.

• Blondie 80

Sweetpea: jag har sett många som har "kassar" från Svenskt Tenn som skötväska - bl.a. elefanter. Kanske finns de i brunt?

• Blondie 80

Hobon sitter absolut bättre! Carry-allen är så djup (inte uppifrån och ner utan framifrån och bak) att den blir klumpig.

• Blondie 80

Hej FruA85,
    Jag har vitt topptyg och jag tycker att det klarade sig bra tills jag råkade få hjulen mot suffletten i bilen. Allt är dock maskintvättbart så det ska nog gå bort med lite vanish :).

• Blondie 80

Åh det är ert fel. Känner helt plötsligt ett stort behov av ny skötväska. Min oioi carry-all hänger inte bra ens med krokar. OM jag skulle köpa en jujube. Tror ni jag behöver be connected eller räcker det med mina vanliga krokar?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21