Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Dom kunde verkligen inte göra en reklamation på chassit. För det sådär ut som något som alltid funnits "under färgen" ! Ja men då får ni reklamera det sa jag. Och hon kunde ju försöka reklamera regnskyddet och skriva en anteckning om chassit ! Kändes inte så roligt !

• Sweetheartno1

Ja i sömmarna !
    Dom skulle iallafall skicka in min bild till bugaboo. Kändes inte så seriöst av dom. Tjejerna i butiken tyckte att det såg ut som något under färgen. Får väl se vad bugaboo säger !!

• Sweetheartno1

Det sa jag också men dom kändes inte alls medgörliga !
    Jätte tråkigt att dom inte är samarbetsvilliga. Butiken förlorar väl ändå inget ?!!

• Sweetheartno1

Hur gamla var era kiddon när dom sattes i sittdelen ? Inte för att det är dags ännu, men nyfiken !

• Sweetheartno1

Ok ! Min son var också strax före 4 månader när han ville sitta. Skaffade då först en UJ men bytte fort ut den till en CAM ! Får se hur länge tösen vill ligga !

• Sweetheartno1

Evajejje: Jag har också en bumpaloop. Fast råååsa !

• Sweetheartno1
    Evajejje skrev 2011-09-13 21:03:08 följande:
    Visst är de fina!? Tycker den livar upp hela vagnen.
    Ja och väldigt kul att pilla på !
    Sassa82 skrev 2011-09-13 21:45:31 följande:
    Evajejje : du har ett sånt bumperskydd som jag menar. Vart har du fått fatt på det =) ???
    Bumpaloop
     pramaholic.org.uk/catalog/abugsline-bumper-bar-covers
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

Straw det var barnbutiken som reade ut åkpåsar och sittdynor ! 900:- för åkpåse och 450:- för dyna tror jag !

• Sweetheartno1

När tycker no att man kan börja använda den tunna åkpåsen i liggdel ? Bor i Sthlm ! :-P

• Sweetheartno1

Lindadjo: Då behövs ju inte täcke. Då blir täcket i stort sett bara utbytt ?!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21