Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Machina skrev 2010-09-28 14:37:56 följande:
    Har ytterligare en fråga, är det någon som vet var man kan köpa en adapter till en bilbarnstol (Acta Graco) i sthlm? Jag vill alltså inte köpa en på nätet utan jag vill köpa en live så att säga ;)
    Bonti har iaf men även Barnbutiken om jag inte minns fel. Ring och kolla med dem och be dem lägga undan adaptern.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Insomnie skrev 2010-10-01 09:47:10 följande:

Här är ännu en Bugaboofrälst Dock har mitt chassi gått sönder (estetiskt) och jag står nu valet och kvalet för hur jag ska göra... Jag köpte den begagnat och funderar nu på om jag ska försöka sälja hela vagen och köpa en helt ny eller bara köpa ett nytt chassi...

Hur skulle ni gjort?

Någon som har köpt ett nytt chassi ifrån något ställe som är värt att rekomendera?

Priset för nya chassin är sänkt från över 3000 till straks över 2000. Men jag skulle nog sälja hela vagnen och satsa på en ny. Trist att lägga så mycket pengar på bara ett chassi.
  • Stargirl

Jag minns min första Cameleon med grå bas och blå fleece året var 2005.....

• Stargirl
    Asereht skrev 2010-10-07 12:52:59 följande:
    Sant, många bryr sig inte alls uppenbarligen. Jag såg en brun frog på stan, inte med camsuffla utan brun med quiltad insida. Insåg senare att froggen inte gjordes i brunt utan att det var en blekt svart.
    Hahah....ja den Froggen kan ju lätt vara 10 år Vi köpte våran första Frog 2004
  • Stargirl
    Kaerlighet skrev 2010-10-09 17:37:16 följande:
    Åh typistk! Postade precis en tråd med en fråga om Bugaboo så hittade jag hit. Här skulle jag säkert fått svar så otroligt mycket snabbare, så jag chansar här med!
    Tänkte höra om någon vet något om varukorgen på bugaboo cameleon.

Jag hade vagnen till min äldsta och den (vagnen alltså) var av modellen från 2006. Allt var perfekt, förutom att jag vart missnöjd med varukorgen efter ett tag som satt fast med kardborreband som slets ut rätt fort.
    Jobbigt när den började lossna helt omotiverat där under vagnen!

Nu kikar vi lite på de nya modellerna av samma vagn, då vår förra är såld (Ocead Edt är ju så sjukligt snygg) och jag tänkte höra om varukorgen på något sätt uppgraderats eller är det fortfarande kardborreband?
    Kanske bättre kardborreband isådanafall?

Tacksam för svar!
    :) 
    Ja det är fortfarande kardborreband, men har du fäst varukorgen rätt då kardborrebanden inte brukar lossna eller jag har adlrig hört att det skulle vara ett problem. Men självklart är ingen del felfri, kanske har du bara haft otur.
    Ocean är väldigt fin, tyker jag också

Förresten min nya blogg hittar ni på www.finest.se/natali

Jag är inte ngn hemlig Stargirl längre efter typ 8 år på Familjeliv....så jag får sluta skriva här känns det som.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Kavat skrev 2010-10-10 13:00:10 följande:
    Behöver du en fotograf som kan hänga med dig och fota?!
    Är du fotograf?
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-10 12:40:56 följande:
    Gaaah!! Var du tvungen att outa dig så att du inte kan hänga här mer? *ser arg ut*
    Fast vi skvallrar inte om inte du gör det Drömmer
    Jag tror jag är tvungen....mina barn är ju så stora dessutom så det blir inte så mycket familjeliv. Men kommer att läsa här iaf.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-10 15:06:35 följande:
    Äh, inte då! Hon är bara ute efter gratisresor till spännande europeiska städer
    Heheh.....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21