Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Honey1982 skrev 2010-11-03 15:08:54 följande:

Är det nån som vet ifall man kan få tag i endast en sån här liten plastplupp nånstans?
    Den ena har lossnat på min vagn och jag stör mig fruktansvärt mycket på det.
    Denna plupp kan man få gratis, men butikerna har ju inte den hemma. Men de brukar få dem om de pratar med Bugaboos service avdelning. Du kan ju oxå maila [email protected]
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Stargirl
    bohusbebis skrev 2010-11-03 17:44:15 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Barnvagnar_och_barns...

Är det förresten en frog eller gecko? Ser ut som Cam hjul, eller? Är ju novis på dessa modeller...
    Gammal Cameleon, men för 500 kr, FYND, med ett nytt toppset kommer den att se tipptopp ut, bronsvajern kan en cykelhandlare fixa.
  • Stargirl
    JohannaL skrev 2010-11-03 16:10:03 följande:
    Har beatäämt mig för en bugaboo CAM, kommer det nån ny upplaga inom kort eller kan man lika bra beställa nu?
    Kommer ingen ny....limited editions som all black är det de sista som säljs nu så det gäller att passa på om man vill ha en sån.
  • Stargirl

ooooops.... Skäms jag skulle citera men kopierade ngt istället.

• Stargirl
    Liten Mjau skrev 2010-11-03 21:20:11 följande:
    haha gav mig ett gott skratt iaf.. Undrade varför du gjorde reklam för dessa produkter i denna tråden... sen såg jagatt det inte var meningen.
    Jag är helt säker på att jag tryckte på citera knappen. Så sjukt....
  • Stargirl
    bohusbebis skrev 2010-11-04 10:21:17 följande:
    GråterGråterGråter
    Bidde ingen storbugga för oss denna gång... När jag lyckats mobilisera halva släkten och organiserat avacerad logistik så meddelade säljaren att "maken gett bort vagnen till en kompis"!!!!
    Kanske lika så bra, barnen börjar kanske bli lite väl stora för en cam... Men jag då? Borde inte jag få ha en storbugga att pyssla om.... Får sy nåt fint till Bee:et som tröst. Eller shoppa nåt...
    Men fy så taskigt....
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2010-11-04 15:00:43 följande:
    Jag funderar bara på varför frakten blir 95kr (!!!) Skickade ju en Bugga-påse för fasiken i en sån där påse från Posten billigare än detta & då är jag ju privatperson så jag tycker det är dumt av detta företaget att ta så mycket i frakt
    Det är väl därför påsen är så billig, vinsten kommer från fraktavgiften skoja.
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2010-11-04 15:06:25 följande:
    *Not skoja!*

Men en FÖLJDFRÅGA; tror ni den skulle gå att kombinera med en UJ singel? (kör ju båda nuförtiden)
    -men den kanske inte sitter "uppe" då ordentligt ?
    Ni är ju experter på alla sorters barnvagnar här vet jag sen innan så räknar med svar
    Ja varför inte.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21