Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

HugoochVilma skrev 2010-10-30 08:48:05 följande:
    HUR ser man att den inte är äkta....?? Jag skulle nog gått på det.
    Bugaboos däck har aldrig sett ut på det viset.....läskigt.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Stargirl
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:08:46 följande:
    Nagon som vet varfor frog har utgatt? Later ju lite suspekt,... att det ska finnas nagot fel med den och att den darfor inte ska saljas langre...
    Varför? Det var inget fel med den. Den såldes i 6 år och sen slutade den att säljas överallt förutom i USA och Israel. Varför ska det vara fel med något för att företag vill sluta med en modell och lansera en annan?
  • Stargirl
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:25:08 följande:
    Det maste absolut inte vara nagot fel! =) Jag visste inte hur lange den hade funnits (ar HELT ny pa det har med barnvagnar!) och vill vara 100% saker pa vad det ar jag koper innan jag koper en sprillans ny barnvagn for sa pass mycket pengar som en bugaboo kostar. Det ar allt! =) (tankte da att det ar lattare att forsakra sig om detta genom att fraga i den har traden dar det tycks finnas sa mycket kunnigheter och erfarenheter om dessa vagnar an att forsoka googla runt for att hitta ett tillfredsstallande svar. Flört)
    Frog var och är en utmärkt vagn. Du kan med gott samvete köpa en begagnad sådan. Men var lite försiktig, mycket kopior florerar ute på marknaden. Kopiera gärna i tråden om du vill ha råd om en begagnad vagn.
  • Stargirl
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:30:19 följande:
    Jag bor i USA sa maste leta vagn (ny som begagnad) har over. Men tack anda for tipset! =) (jag tror dock att vi kommer att satsa pa en ny vagn sa vi far garantin osv med oxa.)
    Oki, Frog är ett bra val, i USA säljs den ny fortfarande.
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-11-01 19:40:46 följande:
    Varför kommer det ytterligare än ny silver edition cameleon? Lite trisst faktiskt att den kommer igen så snart...
    Oftast har ju samtliga som hade den 3 år sedan redan slutat med att använda vagn. Så det är ju en ny kundgrupp som man vänder sig till idag
  • Stargirl
    Schäfer skrev 2010-11-02 10:37:55 följande:
    Hej,

någon som vet om det är samma sitt- och liggdel till nya Donkey som till Cameleon?
    Nej, den är lika lång och liga bred fast på vissa ställen som precis i mitten av ligg/sittdelen går ramen in ett par mm. Lite annan form.
  • Stargirl
    oMANGOo skrev 2010-11-03 09:01:52 följande:

Är det bara Bugaboos egna ståbräda som passar på Cameleon?

Nej, men är det den bästa, utan tvekan....hahaha
  • Stargirl
    Lilla flodhästen skrev 2010-11-03 09:13:55 följande:
    Hej alla experter!

Hoppar in med en fråga.... har sett reklamen för Bugaboos syskonvagn som ska lanseras våren 2011. Är det någon som vet på ett ungefär när den kommer och vad den kommer att kosta?

Tycker den var supersnygg!!
    Inga exakta priser, men som singelvariant runt 11, som syskon runt 13-4 och som tvilling runt 15 är det sagt.
  • Stargirl
    sara1981 skrev 2010-11-03 10:57:11 följande:
    Skulle det inte komma någon ytterligare modell snart?
    Eller har jag missförstått det hela och att det är syskonvagnen som är alla de nya i ett?
    Den som lever få se.... Jag säger då det....fast innan Donkeyn kommer det ju inga nya modeller.
  • Stargirl
    sara1981 skrev 2010-11-03 12:56:48 följande:
    Då kanske jag ska skynda mig att tröstköpa en Bee, så att den inte är "ny" om det ev kommer nåt nytt framåt vår/sommar... ;)
    Det gör det inte, så oroa dig inte.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21