• imaj

Bugaboo-tråd nr 21

mammageno: Det sägs att den är det, har dock aldrig provat själv.

• imaj

Ellabay: De hjulen borde passa.

Insomnie: 5kg per hack, inifrån och ut. Barnets vikt + varukorgens vikt. Jag älskar bugaboos regnskydd, dock är det irriterande att det blir rätt stort ihopvikt men det är tusen gånger snyggare än marknadens alla andra regnskydd. Myggnätet är dock inte särskilt bra, tycker det lämnar hål på alldeles för många ställen.

• imaj

Galojj: det är sammanlagt 4hack precis som insomnie skrev. Första hacket innebär därmed nyfödd och lite i varukorgen medan det sista är maxvikten på 17kg och maxlast i varukorgen på 4kg. Till din son borde du ha på tredje hacket. Men man måste inte ha på ett speciellt hack vid en speciell vikt utan det är bara som det är tänkt ge bäst dämpning

• imaj
    Lille Mammsen skrev 2011-05-19 00:05:11 följande:
    Vilka modeller passade det gamla Bugaboo parasollet till (med fast fäste) ??
    Cameleon, Frog och Gecko på olika ställen på vagnen.
  • imaj

thisissarah: frakten är på 26pund och det tillkommer ingen tull då det är inom Europa.

• imaj

Renstjärna: Min dotter har för en månad sen fyllt tre och kommer troligtvis hinna bli tre år och tre månader när lillebror kommer. Vi har därmed köpt en ståbräda- den nya modellen från Bugaboo.

En nackdel kanske kan vara att man inte kan ha pall på den men en stor fördel är att brädan är väldigt lätt att ta bort. Personligen skulle jag är jag hittills oerhört nöjd med brädan efter att ha kört dottern på den inomhus och är riktigt positivt överraskad över hur lätt den är att ha på vagnen trots att dottern är stor och mer som en fyraåring i växten än treåring.

• imaj

Kajsan: Och det jag funderade på är varför människan skulle beställa två i monoutförande för att vara säker på att hon får den? Varför då? Jag förstår inte? Bara för att ha den bland de första i Sverige eller vad? Kanske bara jag som inte fattar varför man vill ha den i mono....

• imaj

AnPa: Jo precis, EN i monoutförande men två för att vara säker på att man får en? Jag vet inte, det kan ju stämma men för mig kändes det fel.

• imaj

Tycker organizern verkar jättesmart men tycker det är tråkigt att den bara verkar komma i grå/svart... Hade velat ha den i någon rolig färg istället

• imaj

fröken Ida: Fast för 180kr hade jag faktiskt kunnat offra mig att ta en även om det hade varit roligt i färg

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21