Inlägg från: annat82 |Visa alla inlägg
  • annat82

Bugaboo-tråd nr 21

FridaLee skrev 2010-09-21 09:52:09 följande:
    Det ska väl sitta en tyg ettikett fast sydd på sidan har jag för mig
    Har inte helt koll på vilken sida, men jag tror det. Och som sagt ser det nästan ut som det är loggor i båda ändar av varukorgen. Synd att jag inte har min bugga i lägenheten så jag kan jämföra ;)

Skulle va lite intressant att se en äkta bredvid kopian bara för att jämföra
  • annat82
    straw2008 skrev 2010-09-21 13:50:58 följande:
    Basen är svart svarade hon mig.
    Jag har ju iofs sett rätt många annonser där säljaren kallar den mörkgrå för just svart, men då har man ju ändå sett att den är mörkgrå på bilderna
    Framförallt borde man väl se en liten skillnad mellan själva fotdelen och övriga sittdelen, det grå mot de delar som faktiskt är svarta på en riktig
  • annat82

Ska jag någonsin ha en dubbelvagn och vill ha en i bredd så är Donkey helt klart ett alternativ :)

Billar inte riktigt utseendet som enkelvagn, men nyttan kanske överväger, för då slipper man alltid krångla under vagnen :)
    Fast så gillade jag inte buggan alls från början och nu är jag helt frälst

• annat82
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-26 23:07:52 följande:
    Min PF Clancy luddar som fasen! nu e den tvättad för första gången... nån mer som upplevt att PF åkpåsen luddar? vill inte minnas att min första clancy luddade Obestämd den borde ju sluta ludda nu efter tvätten eller hur.... annars kommer jag bli galen!
    Har en Skurvy och den verkar inte ludda alls, inte hittills iaf, använd 2 veckor. Hoppas tvätten löser problemet
  • annat82
    lolo21 skrev 2010-10-01 17:45:10 följande:
    Idag kom Mannen hem med en jättefin termosmugg till mig Hjärta Han vet att jag fryyser så på morgonen, nu kan jag ha varmt the med mig hela vintern:) Men jag måste ju såklart ha en mugghållare! Vad kostar de, ngn som vet? Och vet ngn möjligen om buggas mugghållare passar även till babytravels syskonvagn? :)
    Gillar verkligen mina termosmuggar Används både till mig och när vi hade varmvatten med till dottern,
    Köpte min mugghållare till buggan för 250:- den är ju verkligen anpassad för buggans handtag, så har svårt att tro att den passar på andra vagnar men vet inte hur babytravels ser ut heller

Hade min andra mugghållare på buggan först och det funkade väl, men inte alls lika bra som orginalet så nu sitter den på swiften istället. Så har jag ju en på varje
  • annat82
    Honey1982 skrev 2010-10-01 19:13:48 följande:
    Vart hittar man snygga termosmuggar? Har också tänkt införskaffa en mugghållare
    Det beror ju på vad man tycker är snyggt. Jag har en sån här:

http://www.primus.se/Templates/Pages/Product.aspx?Itemid=90398

Den lila längst fram till höger, mer rosa än lila.
    Inte den snyggaste modellen enligt mig, men den är helt tät när den är stängd och har sån där knappstängning som vissa "riktiga" termosar har.

Hittade min hos Babyproffsen i Stockholm, och tyckte mig se att en återförsäljare, tror jag det var, av dem kommer vara på Underbara barn mässan nästa helg
    Köpte vår första där förra året, en svart, så nu har vi 2 st så jag har min egen
  • annat82
    Vacker Utsikt skrev 2010-10-03 21:19:28 följande:
    Dagens ilandsproblem.. Kan inte bestämma mig vilken färg på åkpåsen jag ska välja till min helröda Cam.. Nån som vill va smakråd? Just nu lutar det åt brun.. eller svart.... eller röd..
    Svart är snyggt, men jag gillar färg. Gul eller mörkblå eller blå eller offwhite skulle nog jag gilla.

Har sett en röd med offwhite-topset och den föll mig inte helt i smaken men som åkpåse skulle jag nog gilla det
  • annat82

På vissa områden är min sambo verkligen underbar

Han tyckte att jag borde ha en egen garderob för tillbehör till buggan och övriga vagnprylar Och har dessutom i princip lovat att jag får ha en 3:e vagn om vi flyttar och har plats Eller dubbelgarage så att bilen också får plats
    Han tycker det här med vagnar är rätt så kul och det verkar vara lite ovanligt

Men han har sina brister på andra områden så klart

• annat82
    Insomnie skrev 2010-10-05 08:08:36 följande:
    Var hittar man en sån man???  
    De är nog inte så gott om dem, men det finns ett par stycken. Leta lite noggrannare bara
  • annat82
    Insomnie skrev 2010-10-05 09:39:41 följande:
    Man kan inte konvertera en som man redan har? Han är ju trots allt rätt bra på andra saker... som att tvätta till exempel
    Man kanske kan. Min var iofs lite skeptisk till en början, men ett tag nästan mer intresserad än jag. Man kanske kan påpeka hur teknisk en barnvagn egentligen är på  nåt sätt
    Tror nästan han tycker det blev roligare nu när han är hemma ett par dar i veckan och använder vagnarna mer också iofs. Och får pilla på dem lite, men han vet vad han inte får göra också
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21