• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    danosani skrev 2010-12-31 12:18:34 följande:
    Attans att tvåan inte ens är startklar för vagnparaden ännu

Tycker f ö att Donkey inte är särskilt snygg Drömmer Speciellt inte i singelutförandet!
    nej jag håller faktiskt med dig ang Donkey
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Fröken Småland

Jag tycker också att Donkey så fånig ut men funktionen verkar kanon. Att kunna göra en singelvagn av en (om man vill) bakåtvänd syskonvagn.... Kan det bli bättre?

• thj

Helt ärligt så tyckte jag inte bugaboo cameleon var så snygg första gångerna jag såg den heller,men nu älskar jag designen på den.
    Tror man får ge Donkey lite tid att smälta till snygg Om inte annat så har den ju allt jag söker hos en syskonvagn ...

Jag gillar den redan nu

Kram

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Swenglish

Tack for svar Miniigirl!

Var satt kilen, kan du beskriva tror du? Sa kan vi se om vi ocksa kan fixa det! Nagon annan som haft samma problem? (vi kan inte falla ihop chassit langre, ena "spaken" vill inte lossna) 

• Joddan

Nej hela mitt inlägg försvann! Dumma iphone!

Gillar duetten som UJ kommer med. Smal vagn fast på bredden, hoppas den bara hinner komma till sverige innan vår bebis- eller iaf inom de första veckorna i april. Den andra syskonvagnen där ett barn sitter bakom känns inte helt lämpligt för nyfödd och två-åring. Kanske två äldre barn.
    Donkeyn tycker jag är ful som sigelvagn, fast bara pga av korgen. Som dubbelvagn är den superfin och ALLT man kan önska med en dubbelvagn. Oooerhört SMART och genomtänkt!

Blir nog en bee till våren till att börja med om det kommer massa snygga färger kan man ju inte motstå

• Honey1982

Hur gör ni för att hålla era vagnar rena nu under vintern? Tycker att den lätt blir smutsig, speciellt om man behöver packa in den i bilen efter att ha varit nånstans.

♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • Bellbox
    Honey1982 skrev 2011-01-01 10:41:04 följande:
    Hur gör ni för att hålla era vagnar rena nu under vintern? Tycker att den lätt blir smutsig, speciellt om man behöver packa in den i bilen efter att ha varit nånstans.
    OJ! Jag tyckte aldrig min vart smutsig
    Jag kunde ev lägga en filt över basen (när man lagt den platt i bagagutrymmet) och därefter sittdelen därpå så att den inte skulle bli smutsig/blöt från hjulen...
    När jag sålde tvättade jag av underdelen av varukorgen (den plattan som är superlätt att tvätta av) behövdes knappt men ändå
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21