• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • cage1981
    lillkorpen skrev 2011-01-16 11:12:56 följande:
    Intressant, finns det källa?

2 par i min föräldragrupp har beställt via Fruugo och fått sina vagnar, detta för bara någon/några veckor sedan. Fruugo är väl ingen leverantör, de är väl ett ombud för olika leverantörer? Så förstod jag det som nämligen när vi köpte därifrån. Babyhyus är företaget som sålt vagnen till oss, via Fruugo, och de är ju officiella leverantörer. Fruugo är väl mer som en betal- och leveranstjänst i ett, med svensk kundservice?

Som sagt, det är rörigt och intressant, vore fint om det fanns någon källa så man kan bli klokare. Glad 
    Precis så som jag har fattat det också.. =) Ska kontakta fruugo så får vi se vad svaret blir. Ska lusläsa Babyhuys hemsida också och se om det är någon skillnad att beställa direkt via de ist f via fruugo.
  • fröken ida
    cage1981 skrev 2011-01-16 11:02:14 följande:
    TACK för era inlägg! =)

Vi hade först tänkt köpa vagnen i USA när vi ska dit om några månader men att garantin inte är global gjorde att vi backade.

Fröken Småland - Som jag har fattat det så är det ju inte Fruugo som är återförsäljare utan de förmedlar det billigaste priset på olika varor. Den återförsäljare som vagnen kommer ifrån (Babyhuys Webshop, Nederländerna) finns iaf med på Bugaboos officiella hemsida och då borde det väl kännas mer safe? eller? Eller räknas Fruugo som leverantör ändå??
    Jag köpte en Bugaboo i USA och när vagnen krånglade var det inga problem att få hjälpa av Bugaboo, även fast jag förklarade varför jag inte kunde få hjälpa av återförsäljaren
  • cage1981
    fröken ida skrev 2011-01-16 11:42:17 följande:
    Jag köpte en Bugaboo i USA och när vagnen krånglade var det inga problem att få hjälpa av Bugaboo, även fast jag förklarade varför jag inte kunde få hjälpa av återförsäljaren
    Jaha, vad bra! Då kanske vi tar upp det spåret igen då.. =)
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-16 11:41:54 följande:
    öh...... hur fan får man fram hjulen att lossna jag har aldrig hört talas om de förut och då har jag ju ägt cam i några år
    Eftersom det var plastens hållbarhet som underkändes skulle jag tro att hjulen spruckit och sedan lossnat. Men jag har inte läst testet  *känner mig dåligt uppdaterad*
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland

OMG!!!! Nu insåg jag att artikeln var från 2006-02-18 så det var inte så himla aktuellt alltså

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-01-16 12:14:50 följande:
    Eftersom det var plastens hållbarhet som underkändes skulle jag tro att hjulen spruckit och sedan lossnat. Men jag har inte läst testet  *känner mig dåligt uppdaterad*
    Herre gud du får inte skrämmas så där
    jag kände mig helt lost vilsen och ensam
    Men nu vet jag iaf varför jag inte kände till de De var före min bugaboo tid
    Fröken Småland skrev 2011-01-16 12:16:04 följande:
    OMG!!!! Nu insåg jag att artikeln var från 2006-02-18 så det var inte så himla aktuellt alltså
    Är det nu jag får kalla dig för "seg" hihi sluta skäms människa
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21