• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • FridaLee
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 12:39:31 följande:
    Oooh, om det ändå hade varit en sanndröm Jag har just klippt ut denimtyg till en sitsklädsel till Bee, återkommer med resultat (eventuellt någon gång under våren ).

Ja tänk om det vore så väl....

Spännande och se resultatet sen

• John och Linas mamma

Hej i tråden. En snabb fråga- jag hÅller på att fixa min cameleon inför försäljning:( men undrar om det spelar nån roll vilken sida framhjulen sitter på? Har tagit av dem för tvätt och trodde de var lika men nu ser de lite olika ut.

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 Länk i pres
  • Nilam 84
    stjernan skrev 2011-01-15 21:29:21 följande:
    Nilam: min son skulle aldrig kunna gå så många timmar och shoppa heller... Så barn är väldigt olika helt enkelt!!! Önskar nästan att dottern blir en sån som kan sitta i vagnen på shoppingtur... Men hon är rätt aktiv i nuläget (8 mån) så det får nog ske ett under isf ;)
    Vi bor på Åland, så när det blir ordentlig shopping åker vi till sthlm. Och då åker vi hemifrån 7 på morgonen och kommer hem 23, måste ju åka båt och bil X antal timmar :S 
    Så länge hon får ngt som är rosa och helst glittrigt så är hon nöjd, å har man inte varit till sthlm på ett tag frågar hon: mamma, när ska vi fara å shoppa igen? :D
  • Noiis

Cage, Europa vagnar ser likadana ut, förutom IN vagnar som har en extra spärr. Usa vagnar är de skillnad i selen så från USA skulle jag inte köpa men samma sak ingår vart du än köper den. Grattis till bebis och välkommen hit!

• MissR
    cage1981 skrev 2011-01-15 21:03:15 följande:

Hej på er!

Jag är gravid i v 9 men har redan snöat in på och bestämt oss för en Cameleon.. =) Det är faktiskt främst maken som fastnat för just Camen.. =) 

Har försökt läsa ikapp men dryga 850 sidor är lite mycket.. ; ) Funderar iaf på att ganska snart (är lite otålig.. ;)köpa den från Holland via fruugo.com eftersom priset är så pass mycket lägre än i Sverige (skiljer ca 3500 kr..).. Vet ni om det är något man bör tänka lite extra på när man köper utomlands ifrån? Är det samma saker som ingår i "grundköpet" oavsett vart man handlar den??

Tack!

Vi beställde en vagn frå Fruugo till kommande bebis. Först fick vi mail om att den skulle komma inom 2 veckor sendan fick vi mail om att den skulle komma om en månad....och sen att den kanske inte kom alls och då avbröt vi affären.....
    Jag vet inte om vi hade otur eller om det är vanligt förekommande från fruugo.
    Tillslut beställde vi från www.kidzshop.se och vi fick vagnen inom 48 timmar. Är supernöjd även om vi fick betala ordinarie pris.
  • straw2008

Våra kompisar beställde från fruugo för någon vecka sen o den kom med bud efter ett par dagar. De flesta här inne är jättenöjda med sina fruugoaffärer tror jag!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Fröken Småland
    MissR skrev 2011-01-16 10:30:52 följande:
    Vi beställde en vagn frå Fruugo till kommande bebis. Först fick vi mail om att den skulle komma inom 2 veckor sendan fick vi mail om att den skulle komma om en månad....och sen att den kanske inte kom alls och då avbröt vi affären.....
    Jag vet inte om vi hade otur eller om det är vanligt förekommande från fruugo.
    Tillslut beställde vi från www.kidzshop.se och vi fick vagnen inom 48 timmar. Är supernöjd även om vi fick betala ordinarie pris.
    Jag tror absolut att Fruugo är seriösa, flera i tråden har beställt snorbilligt därifrån och fått sina vagnar utan bekymmer. Problemet nu är att Bugaboo inte godkänt dem som officiell leverantör vilket innebär att de för tillfället har säljstopp av Bugaboo. Skulle tro att det säljstoppet blir permanent (åtminstone till vrakpris) så hoppas inte för mycket. Men skicka dem ett mail och fråga hur det ligger till? Berätta gärna här i tråden vad du får för svar
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21