Sytråden spinner vidare - lila tråd
Trevligt med sk. "tipsare"
Trevligt med sk. "tipsare"
Jasså, det har jag inte fått med mig. Men jag håller med om att det är trisst. Men samtidigt kanske bra, för nu har jag ändrat uppfattning om henne. Hon bad m ursäkt å va jättetrevlig
Men som sagt nå "tjallare" behövs inte tycler jag....känns som att man är tillbaka i skolan eller nåt liknande.
Jag är med!!!! Om det är nåt fint tryck förstås
En liten fråga bara. Hur snabbt brukar man få paketet från stoff och stil? Hinner jag få beställningen innan helgen om jag skickar iväg idag? Eller det kanske är för mycket begärt...
Ok, får fara in till stan och köpa det jag måste ha innan helgen då. Tack för svaret
Vad less jag blir. Saknade ett tyg när jag beställde från MjukaTyger sist och fic ett mail om att hon skulle skicka det samma dag. Det är nu 2 veckor sen och jag har fortfarande inte fått nåt Mailade idag och fick ett automatiskt svar om att hon va på semester. *suck*
Jag har blivit bedd att sy en vändbar mössa...
Nån som gjrt en sån?
Är alldeles för trött för att tänka hur jag ska lyckas göra en snygg sån. Nån som har nån bra förklaring?
Tnkte bara höra hur det går med tyget där som det pratades om att trycka upp, som vi skulle gå ihop och beställa av. Går det framåt eller??
Nån som vet?
Vad kul att höra att det ändå är på g med tygerna. Synd att det inte blev nåt med den finska tjejen för hennes tryck är jag verkligen förälskad i!!!
Tur att vi har våran Knastroll då som är så duktig.
Tror inte heller att man kan ha för många olika att välja mellan. Det ska bli spännande att se vad det blir för nåt mönster tillslut.
Då jag behövde brunt molntyg omgående så skickade jag sambon på OT. Nu när jag tog ut det från torktumlaren så ser det ut som att det är tvättat minst 20 gånger. Det har en ljus rand längs hela tyget + att det ser fläckigt ut och blivit tvättluddigt!!!
Ska det verkligen bli såhär!!???
Har god lust att fara tillbaka och klaga, men lär ju inte få nå pengar tillbaka då jag tvättat det :-/
Nån annan som provat deras tyg??
spelar väl ingen roll om du tvättat det, håller inte varan för det normala så är de ju skit. men om du inte har tvättat enligt tvättråd kan de vara kinkiga med det. har aldrig handlat från dem så vet inte hur de brukar vara
Hihi, jo det va förstås Olssons Tyger jag menade
Beställde tyg för över 1 månad sen och när paketet kom så saknades det ett tyg vilket skulle skickas dagen efter. Enligt försäljaren så är det skickat, så det måste vara posten som tappat bort det. Idag kom det äntligen i lådan.
Kan lova att jag hade varit lite mer nöjd ifall det låg nåt mer där än bara tyget, men nej, ingen slags kompensation.
Är det kanske jag som förväntar mig för mycket som hoppas på kompensation då jag fått vänta så mycket på tyget????
Vad tycker ni?
sarahl: Rätt gissat. Varit med om samma sak?
Nä, fast det va ju hon som gjorde fel från början och glömde att skicka med tyget i min beställning...och om jag lyssnar på andra som det hänt för så har dom oftast blivit kompencerade med nåt...
Hursomhelst så är det inte mitt tyg ens, sambeställde med en annan tjej, så det är inte för det att inte JAG fått nån kompensation...men jag tycker ändå att man ska vara rädd om sina kunder.
Nu ska jag släppa det här och gå vidare och inte bli förvånad alls nästa gång det händer
En snabb fråga. Har lagt in beställning hos jny nu i helgen, men har inte betalat än...och beställde nu igen. Kryssade i "samfrakt" visst betalar jag bara en frakt då?
Kanske dum fråga men... Det borde väl vara så i alla fall?
Såg nämligen nu att jag missat att beställa ett tyg, så jag vill bara veta att jag slipper betala frakt gånger 3 isåfall
Hoppas att det är nån där ute som kan vara snabb på att svara så att jag kan betala nu ikväll