Cerclage?
det är en högtid där en profet skulle slakta sin son för gud och gud gav honom en får ifrån himlen och han slapp slakta sin son och samt folk som åker till mecka
Ja du har helt rätt jag är en troende muslim men bär dock ingen slöja. Jag lider med dig viola. Jag hade samma känsla vid varje passerat barn och sedan v 25 och sedan v 28 och efter v 28 börjar man leva dag för dag. Inga mål precis utan att man kan andas ut lite. Mammamys jag håller med dig om smärta och dessa långa dagar kvar. Jag tror läkaren blev lite tveksam sist jag var hos honom akut. Eftersom han sa om förlossningen blir akut ska jag eller min man be dem låta mitt band vara kvar till framtiden. Jag har vetat länge att det är väldigt få doktorer som tror att jag kommer att födda v38 dem flesta har sagt till mig, vi vet alla denna graviditet är inte en normal och huvudsaken bebisen väger över ett kg. Jag hoppas själv att nå till v 34 men just nu när jag är deprimerad och den smärtan tror jag inte jag når till v 34.
Hoppas det går bra imorgon mamma mys och att du får som du vill och ja det enda nya jag fick är just att få röra mig mer genom att komma ut. Tyvärr har min familj varit upptagna dessa fyra dagarna och inte haft möjlighet att ta ut mig och jag får ej gå ut ensam av dem. Jag hoppas att jag kan gå till kyrkogården och hälsa på mon pappa och barn, men jag har ont. Ska försöka tvinga mig iallafall. Ha en bra dag alla.
Tack trassel. Idag var jag på kyrkogården och sedan tog vi min systerson för att köpa typ julklapp till honom och i affären kände jag hur jag blev svimfärdig och tog av mig jackan och sa till min man nu går jag ut och sätter mig blek som ett lik blev jag enligt mannen. Sedan kom vi hem sov typ två timmar min mamma och syskon med respektive och självklart min man var i fyll gång med grillningen. Åt lite och hade mycket stark mensvärk med massa flyttningar. Ringde förlossningen och självklart var jag välkommen. Läkaren misstänker foglossning och blodtrycksanfall. Hur som helst kom vi fram till att jag ska ta kortisonsprutor imorgon och övermorgon, det ska gå 24timmar emellan. Det konstiga är att läkaren hade skrivit kejsarsnitt i v 38 och även bm sa att ribban var jätte högt på tanke å min bakgrund. Och när läkaren kom sa han att det står om förlossningen startar blir det akutkejsarsnitt inte det jag hade hoppats på men flera doktorer säger det och min läkare sa det indirekt sist.
Tack för info och skönt att få datum för klipp grattis. Fick sprutan rörde mig mer idag och nu ligger jag med sd tog bricanyl och har ring förlossningen. Skit trött på detta nu.
Hej tjejer. Idag behöver jag er hjälp om det går. behöver er hjälp att rösta på min mamma. Gå in på Http://www.facebook.com/ och rösta på nr 3 hitta träningen i vardagen. Vill kunna överraska henne nu när hon tar hand om mig. Hon vet ingenting om tävlingen. Tack i förväg för hjälpen.
Tack mamma mys. Jag sa till läkaren att jag inte vill åka in och ut. Men ändå ska jag ringa in och alltid får jag åka in....
Tack trassel jag ska ta upp det imorgon har tid hos min bm och privat läkare och samt sprutan på lasarettet. Full rulle imorgon. Hade varit skit bra om dem kunde söva ner mig. Men ingen läkare är villig.
MiScHoOo, ja det hade varit skönt att få bli nedsövd ett par veckor!
Ja, kolla TENSen den kan göra små stunder av under för fogarna!